רובי ריבלין: "באתי להביע את הערכתי להפועל ב"ש"

נשיא המדינה עם ילדי העיר בווסרמיל
נשיא המדינה עם ילדי העיר בווסרמיל | צילום: באדיבות הפועל באר שבע

נשיא המדינה הגיע לווסרמיל ונפגש עם המועדון המועמד לקבלת "מגן הכבוד"

(גודל טקסט)

הפעם הם כן פגשו את כבוד נשיא המדינה. ראובן ריבלין קיים היום מפגש עם מועדון הפועל באר שבע, המועמד לקבלת "מגן הכבוד" של נשיא המדינה.

הנשיא הגיע למפגש מיוחד עם המועדון באצטדיון ווסרמיל ואמר: "אני מוצא מועדון ואישה מופלאה שיכולה להיות מועמדת לאות המתנדב של בית הנשיא. הפעילות שאתם עושים היא פעילות חברתית ובאר שבע הופכת לאחת הערים המפותחות ביותר במדינה".

 

 

"אני אף פעם לא חשבתי כמה אני שונא את הצד האחר, חשבתי כמה אני אוהב את הקבוצה שלי" אמר נשיא המדינה ראובן ריבלין. "אני רואה בעוגמת נפש רבה את האפשרות שמנצלים את הספורט כדרך לבטא גזענות או שנאה מאנשים כאלה או אחרים, דבר שקשה לי בחלק מהמגרשים. אני 15 שנים לא הולך לראות את אחת מהקבוצות שאני הכי אוהב".

"האלימות בספורט תיצור מצב שלא נרצה להיות חלק ממנו. כדורגל הוא המשחק הלאומי של ישראל. אלימות יכולה להביא שבר למערכת שאנחנו כל כך אוהבים וכאן, בבאר שבע, יש ראשי קהילה שמפתחים את העיר והקבוצה. אני רוצה לומר שהספורט מלמד לנצח ביושר והספורט מלמד להפסיד בכבוד. הספורט מלמד לחיות יחד וכדי לנצח צריך גם לדעת להבליג כשלא הולך כל כך"

לסיום אמר הנשיא: "אתם שותפים למפעל שאנחנו מקיימים בעיר שבה יש כל כך הרבה מגוון של אוכלוסיות, אני באתי להביע את הערכתי למועדון ולומר לך אלונה שאנחנו מצדיעים לך".

במהלך הביקור התרשם הנשיא מפעילות המועדון לקידום ערכי סובלנות וכבוד הדדי במגרשי הכדורגל, והמאבק באלימות ובגזענות, בעקבותיהן הגיש המועדון מועמדות לקבלת "מגן הכבוד" של נשיא המדינה.

הבעלים של הקבוצה הגברת אלונה ברקת פתחה ואמרה: "הפועל באר שבע הוא הרבה מעבר למועדון. היוזמה שלך כבוד הנשיא היא שנועדנו לחיות ביחד ללא הבדל גזע, דת ומין היא בהתאם לערכנו במועדון. הכדורגל הוא כלי חינוכי נגד אלימות וגזענות, כבוד שאנחנו מועמדים. במועדון שלנו, יש למעלה מ-600 ילדים שבאים מערי הלווין של ב"ש, זו לא סיסמא שאנחנו מכילים את כולם. אנחנו מקבלים מהקהילה ואנחנו מחוייבים גם להחזיר. אנחנו מאמצים שלושה בתי ספר מחינוך מיוחד. זה נותן להם תמריץ להיות מחוברים למועדון ולקהילה. הם הגיעו באחד המשחקים לאצטדיון והקהל הריע להם. אני חושבת שמגן הכבוד הוא פרויקט חשוב ואני מקווה שכל הקבוצות יאמצו אותו. אני מודה לך אדוני הנשיא על הפרויקט", הוסיפה ברקת.

"מגן הכבוד" יוענק למועדון אחד מבין 14 המועדונים של ליגת העל, בעל העשייה המשמעותית ביותר לטובת מאבק באלימות ובגזענות והמצטיין בעשייה חברתית וערכית. המגן יוענק ערב משחק ה"סופר קאפ" שייערך בחודש הבא בנתניה (15.8).

אוהדים יקרים, מנויי היציע המערבי לעונת 2015/16 רשאים להגיע החל מהיום עד לשעה 17:00 ולקבל את המנויים בקופות אצטדיון וסרמיל.

Posted by ‎הפועל באר-שבע‎ on Thursday, July 9, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי