ברק לוי הושאל למכבי נתניה: "שמח להגיע"

| צילום: מכבי נתניה - האתר הרשמי

שוער מכבי ת"א סיכם את תנאיו לעונה: "דחיתי שלוש הצעות גבוהות יותר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) על סיכום עם שוער מכבי ת"א, ברק לוי, להשאלה לעונה אחת.

 

לוי הגיע היום בשעות הצהריים למתחם האימונים של מכבי נתניה ונפגש עם היו"ר דורון אוסידון שאמר לו: "אני שמח שהצטרפת למכבי נתניה. נהיה עבורך בית חם". לוי הנרגש ענה: "אני מאוד שמח להיות פה ומודה על האמון שלכם בי".

 

 

אוסידון אמר על הסיכום עם השוער: "אין זה סוד שרצינו מאוד שברק יצטרף למועדון. ברק יקבל במכבי נתניה בית חם וסביבה תומכת. אני מודה גם לסוכנו של השחקן, אבי נמני, שעזר לנו להביא להצלחת העסקה".

 

לתקשורת אמר ברק לוי: "אני מאוד שמח להגיע למכבי נתניה שזה מועדון גדול. קיבלתי עוד שלוש הצעות בסכום הגבוה מזה שקיבלתי ממכבי נתניה, אבל העדפתי להגיע לפה כי אני חושב שאני יכול להתקדם בנתניה מבחינה מקצועית. ביחד נוכל להצליח ולשמח את האוהדים".

 

נתניה החתימה את לוי למרות שטרם הגיעה לסיכום על פיצוי כספי מול השוער אוהד לויטה. לויטה לא הוזמן לאימוני נתניה למרות שהוא מחזיק בחוזה ואף שיחה שהיתה אמורה להתקיים לשוער עם יו"ר נתניה, דורון אוסידון, בוטלה. חוזהו של לויטה מוערך בכ 140 אל דולרים לעונה, בעוד חוזהו של ברק לוי יעמוד על כ-70 אלף דולרים, ללא רכב וללא דירה.

 

בנתניה מקווים כי לויטה יגיע בימים הקרובים לסיכום עם ראשי מכבי חיפה על חוזה לעונה הקרובה, מה שיחסוך מהם תשלום שכר גבוה לשוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי