לוזון דורש ממכבי ת"א מיליון יורו על בן חיים

בן חיים עם הגביע. נראה כי לא ייצא לאירופה בשלב זה
בן חיים עם הגביע. נראה כי לא ייצא לאירופה בשלב זה | צילום: ערן לוף

הצהובים מעוניינים לשדרג את החלוץ, שרבע מכרטיסו שייך למכבי פ"ת

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא ויתרו על הניסיון להחתים את הקשר/חלוץ טל בן חיים על חוזה חדש ומשודרג כספית לחמש שנים, בנוסח ההסכם החדש שבוצע עם ערן זהבי.

 

המהלך לא יצא לפועל ומתעכב מהסיבה שנשיא מכבי פתח תקווה עמוס לוזון, מחזיק ב-25 אחוזי בעלות על כרטיס השחקן שנמכר לפני שנתיים למכבי תל אביב מהפועל תל אביב.

 

 

מכבי תל אביב ביקשה לרכוש את חלקה של מכבי פתח תקווה בכרטיס השחקן והציעה לשלם עבור רבע מכרטיס השחקן סכום של 400 אלף דולר, זאת בשיחה שהייתה בין המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף לעמוס לוזון.

 

בן חיים חוגג עם חבריו. צפוי להמשיך במכבי ת"א (אסף קליגר)

 

על פי המקורבים למהלך, הפתיע לוזון כשדרש ממכבי תל אביב סכום של מיליון יורו עבור חלקו בכרטיס. על פי מקורב למהלך הסכום הגבוה הוא כתוצאה מהעובדה שיש קבוצות בסין, ברוסיה ובאוקראינה אשר הציעו סכום המוערך בכ-4 מיליון יורו על טל בן חיים. מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין והמנג'ר ג'ורדי קרויף יצאו לחופשה והמו"מ בין הצדדים תקוע.

 

מכבי תל אביב אמורה להציע לבן חיים, לו ימלאו בקרוב 26 שנים, סכום קרוב ל-600 אלף יורו לעונה כפול 5 שנים. נראה כי למרות הפערים הכספיים הגדולים בין לוזון לקרויף, השחקן ימשיך במכבי תל אביב ולא יעבור בשלב זה לשחק באירופה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי