טוני וואקמה ומתן אוחיון סיכמו בבאר שבע

וואקמה בפעולה. עובר לנגב
וואקמה בפעולה. עובר לנגב | צילום: אסף קליגר

האדומים הודיעו על צירוף הניגרי של רעננה ואקס הפועל ת"א

(גודל טקסט)

לאחר ערב עמוס הפועל ב"ש הודיעה הערב (רביעי) על צירוף שני שחקנים. הבלם מתן אוחיון שעזב את הפועל ת"א סיכם לשנתיים ויעבור מחר בדיקות רפואיות.

 

במקביל החלוץ טוני ווקאמה סיכם אף הוא תנאיו לארבע עונות במועדון ועל פי הודעת המועדון גם התנאים בין המועדונים סוכמו. מנגד, בעלי הפועל רעננה אשר אלון הכחיש את הסיכום מוקדם יותר וטען: "הפערים גדולים והשחקן רחוק מסיכום".

 

 

בנוסף, הקבוצה פנתה לקשר מ.ס אשדוד בעונה החולפת, אלכס דוידוב והבהירה לו כי במידה ויוחתם שוער ישראלי היא מעוניינת מאוד בשירותיו.

 

מאמן הקבוצה הנכנס, ברק בכר, העביר מסרים לשחקן ולמקורביו כי במידה ויהיו התפתחויות בגזרת השוער בימים הקרובים, דוידוב יקבל הצעה כספית באופן מיידי וייעשה הכל על מנת לצרפו לסגל של ב"ש.

 

בקונספציה המסתמנת, לבכר יש מקום לזר אחד נוסף מעבר לוויליאם סוארס הברזילאי, ג'ון אוגו הניגרי, אובידיו הובאן הרומני וגם טוני וואקמה הניגרי ודוידוב עשוי בהחלט להיות הזר החמישי של הקבוצה.

 


ליאור לוי. ירד דרומה? (עדי אבישי)

 

במקביל, המגן הימני ליאור לוי ממשיך להתקרב לקבוצה ובין השחקן, השוהה בחופשה פרטית בחו"ל, לקבוצה מתנהל מו"מ מתקדם באמצעות סוכנו, אבי נמני.

 

הגעתו של לוי עשויה להוביל לעזיבתו של אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות, אביתר אילוז שלא צפוי להישאר בסיטואציה שכזאת כיוון שגם המגן הצעיר, בן ביטון, מועדף על פניו, אולם לא מן הנמנע שלוי, היכול לשחק גם כמגן שמאלי ייועד בסופו של דבר לעמדה זאת ויתחרה עם אופיר דוידזאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי