שי אבוטבול והפועל ת"א ינסו לסכם את תנאי עזיבתו

לא יתפשר. שי אבוטבול
לא יתפשר. שי אבוטבול | צילום: עדי אבישי

כרגע קיימים פערים בין הצדדים. מקרוב לשחקן: "הוא לא מתכוון להתפשר"

(גודל טקסט)

ראשי הפועל ת"א צפויים להיפגש במהלך השבוע הקרוב עם קפטן הקבוצה היוצא, שי אבוטבול, ולסכם איתו את תנאי עזיבתו.

 

כזכור, אבוטבול מחזיק בחוזה לשתי העונות הקרובות עם שכר של כ-180 אלף דולר נטו לכל עונה. כעת, אחרי שהובהר לו כי הוא לא בתכניות המקצועיות של הקבוצה לעונה הבאה, יצטרך הקשר לסכם עם ראשי המועדון על הסדר התשלום, כאשר בהפועל כמובן מצפים מאבוטבול למצוא קבוצה שתשתתף בעלויות, מה שבסביבתו של הקשר דוחים מכל וכל. "שי לא יוכל לקבל את כל החוזה מבלי לשחק, אנחנו מתארים לעצמינו שהוא יודע ומבין את זה", אמר גורם בכיר בהנהלת האדומים בסוף השבוע.

 

בעונה החולפת, אבוטבול עמד לצד המועדון כאשר היה חייב לו סכום של כ-800 אלף שקלים על-פי פסק הבורר. מכיוון שמדובר בחוב של טביב, הקפטן לא מיהר לתבוע את המועדון ואפשר לאלו שעמדו בראשו להגיע להסדר ולהשיב לו את החוב. "שי עשה בשביל הפועל מה שאף שחקן באף מועדון לא היה עושה בחיים, בטח לא בסכומים כאלו. אם מישהו שם חושב שעכשיו הוא הולך להתפשר- הוא משלה את עצמו", אמרו בסביבתו.

 

במועדון מחזיקים אצבעות גם לקשר ישראל זגורי, שמחזיק בכמה הצעות מקבוצות בחו"ל ובמידה ותהיה הצעה בה יהיה הקשר מעוניין, הפועל לא תערים קשיים ותשחררו כמעט ללא תמורה. גם זגורי יושב על חוזה "שמן" ממנו ממהרים בהפועל להיפטר ומקווים כי כבר בשבוע הקרוב יחולו התפתחויות בנושא.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי