שני קשרים זרים במו"מ עם מכבי חיפה

ג'וקוביץ'. בקרוב ילבש ירוק?
ג'וקוביץ'. בקרוב ילבש ירוק? | צילום: Gettyimages

דמיאן ג'וקוביץ' (קרואטיה) ומרקו מדל (צ'ילה) מועמדים, רק אחד מהם יוחתם

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מתאמנת בעיירה ליאוגנג באוסטריה ותקיים בשבת את משחק האימון הראשון נגד לוקומוטיב טשקנט. למרות  שיחת הכיוון והנזיפה של המאמן רוני לוי לאחר המשחק נגד הפועל נצרת עלית נראה כי רוב הדברים חלפו לרוב השחקנים מחוץ לראש והאוזניים.

 

המאמן קיים באוסטריה אספת שחקנים ממוקדת בנושא השינויים שהוא מבקש להקנות לקבוצה. הדברים שאמר המאמן הפתיעו את רובם "תהיו שחקנים אמתיים במגרש ותשחקו עם הלב והנשמה. תעשו את הדברים באופן נכון ותתנו את הכל, כי אני לא רוצה אצלי שחקנים שמשחקים כאילו ".

 

 

המאמן דרש שיפור בעמידה הטקטית שהוא מנסה להקנות אך בעיקר במידת המחויבות שהשחקנים מציגים מתחילת האימונים. לוי הראה לשחקנים קטעי וידאו שמדגישים איך הוא מבקש שמכבי חיפה תראה העונה, בעיקר ממשחקי ברצלונה ויובנטוס. כמו כן, הוא הקרין קטעי וידאו משלושת האליפויות בהם זכה כשאימן בקדנציה הקודמת בכרמל

 

 

בקבוצה ממתינים להגעתו של הבלם הספרדי מארק ואליינטה שאמור לחתום על טיוטת החוזה שהועברה אליו אתמול בלילה. בקבוצה ממתינים לתשובה מהחלוץ האיטלקי פדריקו פיובקארי להצעה הכספית שקיבל מהקבוצה. 

 

בינתיים בוחנים בקבוצה שני קשרים, מרקו מדל דה לה פונטה מצ'ילה שחקנה של סנטיאגו וונדרס והקרואטי דמיאן ג'וקוביץ' מליבורנו האיטלקית, מנהלים מו"מ ראשוני כאשר רק אחד מהם יוחתם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי