"אם לא יאשרו הכנסת ציוד, נגיב באלימות"

אוהדי נתניה. מאיימים להגיב
אוהדי נתניה. מאיימים להגיב | צילום: עדי אבישי

אוהדי מכבי נתניה לשרה רגב נגד האיסור להכניס ציוד. אוסידון יסייע?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות נערכה פגישה בין מפקד משטרת נתניה, ניצב משנה דורון תורג'מן, נציגים מטעם אוהדי הקבוצה ונציגים מטעם הנהלת הקבוצה על מנת לדון בנושא הכנסת אביזרי עידוד לתוך אצטדיון נתניה.

 

בפגישה הבהיר תורג'מן כי הוא אינו מתפשר וכי אוסר הכנסה של כל אביזר עידוד למעט תופים ושלטים. נציגי האוהדים יצאו זועמים מהפגישה.

 

 

''זוהי החלטה בזויה, הרקע להחלטה הוא בכלל בעקבות מקרה שבו בית''ר ירושלים התארחה באיטדיון בנתניה והאוהדים שלה פרסו דגל פריסה והדליקו אבוקה מתחתיו", מסביר רועי כהן, נציג עמותת האוהדים. ''זה לא מגיע לנו, הקהל של נתניה לאורך ההיסטוריה הוכיח שהוא קהל הוגן ומאופק ולצערי זה גם מה שהופך אותנו לקהל של פראיירים".

 

הצהובים זכו לא פחות משלוש פעמים בתואר ''הקהל ההוגן של הסיבוב'' שניתן מטעם התכנית ''בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים'' ובנוסף הוזכרו פעמים רבות כקהל שהתנהגותו ראויה להערכה. ''לפני כשבוע נפגשנו עם השרה מירי רגב, אני פונה אליה עכשיו בתור זו שלקחה על עצמה למנוע את האלימות במגרשים, תבטלי את האיסור כי אחרת זה עלול להיגרר לאלימות מכיוון שהקהל של נתניה לא ישתוק על זה", הוא הוסיף.

 


מכתב אוהדי נתניה 

 

''נפגשנו ראשי הארגון ואנחנו שוקלים את צעדינו בעקבות ההחלטה'', אמר אחד מראשי ארגון האוהדים של נתניה ה''דיימונדס ארמי'', ''זו החלטה לא לגיטימית בשום צורה, צריך להתייחס לכל קהל לגופו והוכחנו את עצמנו לאורך השנים". אותו חבר ארגון מוסיף כי הארגון לא שוקל החרמת משחקים או מנויים מכיוון שצעד כזה יפגע אך ורק במועדון, ''קבענו פגישות עם מספר גורמים על מנת שיעזרו לנו בנושא, במידה וגם זה לא יעזור אנחנו נשקול להגיע בלי לעודד כדי להעיר את מי שצריך".

 

''אין ספק שבסופו של דבר המטרה של המועדון זה להביא לחוויית צפייה מקסימלית לאוהדים וכמובן שתצוגות עידוד תורמות לחוויה הזו.'' ציינה חן דדוש, מנהלת השיווק של המועדון שנחכה גם היא בפגישה עם מפקד המשטרה. ''הבעיה היא שאף אחד מהצדדים לא היה מוכן להתפשר והיה מקום להגיע לפשרה. אני מאמינה שזה ייפטר בסופו של דבר, דורון אוסידון לקח את הטיפול בנושא". לטענת כולם לא חסרות לנתניה בעיות מבית ולכן דדוש יוצאת בבקשה אישית אל האוהדים: ''היום זה לא הזמן למלחמות, חרם מכל סוג שהוא ייפגע אך ורק במועדון''. מדוברות מחוז שרון במשטרה נמסר בתגובה: ''ההגבלות שניתנו הן אך ורק לצורך שמירה על ביטחונם של האוהדים ובאי המקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי