"רוני לוי כבר הספיק להביא משהו מרענן לחיפה"

תורג'מן מול נוריץ'. הירוקים מתחברים
תורג'מן מול נוריץ'. הירוקים מתחברים | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

הירוקים מרוצים מהחיבור. ואליינטה יערוך בכורה מול ריזספור (חמישי, 19:30, ספ'1)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תסיים את מחנה האימונים שלה באוסטריה במשחק אימון אחרון נגד קבוצת ריזספור הטורקית (חמישי, 19:30, ספורט1). בקבוצה שוררת אופטימיות מהחיבור של המאמן רוני לוי לשחקנים ובעיקר אמורים הדברים לגבי החיבור בצד המקצועי לשיטת המשחק של המאמן. העבודה באימונים קשה והתרגולים מצריכים עבודת צוות מיוחדת. בשני המשחקים האחרונים ובעיקר בניצחון 0:1 על נוריץ' ראו את שיטת המשחק החדשה של רוני לוי 2:4:4 הקלאסית מתחילה להתחבר.

 

גורם במועדון אמר: "רוני לוי נמצא רק בתחילת הדרך להחזיר את מכבי חיפה למרכז הבמה בכדורגל שלנו. הוא אמור להגיע לליגת העל עם משהו חדש ומרענן שימחק לחלוטין את מה שהיה בקבוצה בשנים האחרונות. המערך בו מכבי חיפה תשחק הוא המתקדם באירופה והשחקנים יהיו אמורים ללמוד לשנות הרגלים ולשחק בחשיבה אחרת". בקבוצה בטוחים שעם מארק ואליינטה ושני שחקנים נוספים המהפך ביכולת יושלם והקבוצה תהיה המועמדת המועדפת והמובילה לתואר האליפות.

 

 

כבר באימונים ובמשחק נגד נוריץ' נראה חן עזרא אחרת על המגרש. הוא תופקד באגף ימין החזיק פחות בכדור והמסירות שלו קדימה הגיעו במהירות קדימה. הקפטן יוסי בניון נראה חד באגף שמאל ולחץ כבר באמצע המגרש על הכדור.

 

לקראת ריזספור אמור אלירן עטר להיכנס חזרה לעניינים ויחד עם עזרא, בניון ושכטר אמורים להפעיל את החלק הקדמי.

 


רוני לוי. מוביל לשינוי (מכבי חיפה, הרשמי)

 

למחמאות רבות זוכה ניקולה דרינצ'יץ' כשלצידו אביחי ידין המשתפר וזאת על האיזון שהביאו במרכז המגרש. נראה שכבר שואליינטה יערוך בכורה נגד הטורקים.

 

בקבוצה פועלים להחתמת קשר וחלוץ זרים ושחקן ישראלי כאשר אבי ריקן נמצא על הכוונת. רוני לוי הבהיר לשחקנים כי אין כוונה לשחרר שום שחקן מהסגל הרחב וכולם יזכו לדקות משחק כבר בפתיחת משחקי גביע הטוטו בעוד כעשרה ימים. החלוץ שחר הירש פצוע ברגלו ולא ישותף נגד ריזספור.

 

טירוף המנויים נמשך כאשר הקבוצה מסרה כי 17,000 מנויים כבר נמכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי