מכבי הגיבה: "רייכרט הוא זה שנעלם ל-3 שבועות"

רייכרט. הסאגה נמשכת
רייכרט. הסאגה נמשכת | צילום: עדי אבישי

הצהובים תקפו את עו"ד שפרלינג: "דחית ניסיון להסכמה על הבורר"

(גודל טקסט)

המאבק בין בן רייכרט ועורך דינו יוסי שפרלינג למכבי ת"א נמשך. הצהובים שלחו היום (שישי) מכתב תגובה לעו"ד שפרלינג שהגיב על טענות מכבי בנוגע להליך הבוררות שהשחקן מעוניין בו.

 

"הבוקר גילינו שוב דרך אמצעי התקשורת כי אתמול הגשת בקשה לנשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בקשר להליך שבנדון", נכתב במכתב.

 

 

"הנך מתבקש להמציא למרשתי כדין באמצעות באי כוחה כל בקשה ואו הודעה ואו כתב טענות שקשור להליך שבנדון – שהוגשו ויוגשו. ממכתבך, כפי שפורסם בתקשורת, למדנו כי אתה מתלונן על כך שההליך מתעכב. טענה זו תמוהה נוכח אי המצאת המסמכים כאמור ונוכח העובדות הבאות: מרשך הוא זה שניתק כל קשר עם מרשתי, מרשך הוא זה שעדיין מסרב ולו רק לשוחח עם מי מטעם מרשתי, מרשך הוא זה שנעלם לשלושה שבועות, מרשך 'יצר קשר' עם מרשתי לאחר שלושה שבועות באמצעות הגשת תביעה מופרכת. התנהגות זו מוזרה וחסרת תום לב באופן קיצוני".

 

"אי המצאת המסמכים כמתחייב על פי דין והדלפת מכתב מטעה לתקשורת – מהווה המשך ישיר לניסיון הפסול של מרשך לנסות וללחוץ על מרשתי באמצעות התקשורת – מחוץ לבוררות. התנהגות מרשך היא שמעכבת את בירור המחלוקת בין הצדדים במהירות וביעילות. להזכירך, מרשתי, באמצעות באת-כוחה, היא שיצרה עמך קשר על מנת לנסות ולהסכים על בורר – ניסיון אותו דחית על הסף", נכתב עוד בסוף המכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי