"וינטרה הסכים לתנאים, מחכים שינחת ויחתום"

וינטרה. בדרך לחודורוב
וינטרה. בדרך לחודורוב | צילום: Gettyimages

הפועל ת"א בדרך לצירוף הבלם היווני. מנדיונדו: "חזרנו קבוצה רעבה"

(גודל טקסט)

הפועל ת"א שבה לישראל אחרי מחנה אימונים בגרמניה כשרשמה שני הפסדים, ניצחון וסיימה ב-1:1 את משחקה האחרון מול א.א.ק אתונה. המאמן סזאר מנדיונדו אמר עם החזרה לארץ: "עברנו מחנה אימון מצוין והשגנו את כל המטרות שהצבנו לעצמנו הן מהבחינה המקצועית והן החברתית. השחקנים התחברו והתגבשו והפועל ת"א חזרה לישראל כקבוצת כדורגל שמורגלת לעבודה קשה ורעבה להצלחות. נמשיך להתחזק ולעבוד בשקט ונגיע מוכנים היטב לכל משחק ולכל משימה".

 

החלוץ דודו ביטון הוסיף: "סיימנו מחנה אימון ארוך ומשמעותי מאוד וההרגשה מצוינת. מבחינת הארגון והתנאים מרגישים שהמועדון עבר מהפך רציני והתאים את עצמו לסטנדרטים גבוהים מאוד כמו בקבוצות באירופה. גם מהבחינה המקצועית זה התבטא בכל אימון ובכל משחק אימון בו פגשנו יריבות חזקות ואיכותיות. אנחנו חוזרים הביתה מגובשים וחזקים יותר. ננוח מעט ובשבוע הבא נמשיך בהכנות לקראת הדרבי בגביע הטוטו ופתיחת הליגה".

 

 

במקביל, מנכ"ל הפועל ת"א, ניר ענבר נמצא בימים האחרונים במגעים עם גנצ'לרבירליג'י הטורקית במטרה לסגור את הפערים על החלוץ ליביו אנטל. בהפועל לא יודעים אם מאמצים אלו יישאו פרי כאשר ניתנה הוראה למספר סוכנים להכין חלופות.

 


דודו ביטון. "המועדון עבר מהפך" (הפועל ת"א, רשמי)

 

גורמים בכירים במועדון לא אהבו את העובדה כי בסביבת הבלם היווני, לוקאס וינטרה חשפו את עובדת הגעתו להתרשמות בישראל. יחד עם זאת, בהפועל מזהים כי השחקן צפוי להיעתר להצעה, כאשר רק אשתו היא המכשול האחרון כאשר אינה מעוניינת להגיע לישראל. האדומים ציינו כי הבלם הסכים להצעה ועתה מחכים כי ינחת ויחתום במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי