קריאף תמורת 800 אלף שקל והירש או תורג'מן?

שחר הירש. ינחת בבירה?
שחר הירש. ינחת בבירה? | צילום: עדי אבישי

טביב חושש להפסיד דמי ההשבחה. הרצוג: "לה פמיליה ארגון טרור"

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב כבר אינו איתן בדרישותיו כמו עד לפני מספר ימים. טביב הנמצא בארה"ב העביר מסר למכבי חיפה כי יהיה מוכן לדון מחדש בהעברתו של הקשר אופיר קריאף הנבחן בלאס פלמאס בספרד תמורת 800 אלף שקלים, דמי השבחה, במקום 1.8 מיליון שקלים אותם דרש עד כה. במידה והשחקן אכן יחתום בספרד, סעיף השחרור שלו עומד על 40 אלף דולר בלבד.

 

טביב מעוניין לחזק את הקבוצה ודורש בנוסף את אחד מבין שני החלוצים: שחר הירש או אלון תורג'מן בהשאלה לשנתיים. גורם המקורב לבית"ר ירושלים טוען כי טביב חושש שקרייאף יחתום בספרד והוא ייאבד את דמי ההשבחה כמו במקרים של קובי מויאל, שי חדד ואבי ריקן שיצאו מבית"ר הישר לאירופה.

 

 

גם בנושא אלי דסה טביב כבר אינו נחרץ בכוונותיו ומבקש להכניס כסף למועדון במקום להוציא מכיסו. הוא מוכן למכור את אלי דסה תמורת סכום של 800 אלף יורו הקרוב להצעה של מכבי תל אביב ולקבל שחקן מהסגל הרחב עליו יוחלט עם המאמן סלובודן דראפיץ'.

 


דסה. טביב התגמש גם עליו (אודי ציטיאט)

 

עם שובו של טביב מארה"ב יוחלט לגבי עתידו של הקשר הרומני ולאד מוראר הפצוע בשרירי בטנו. מוראר אינו מתאושש ומבקש לטוס לבוקרשט להמשך הטיפול במרפאת ספורט מקומית.

 

בתוך כך, בצל התחממות העניינים בסוף השבוע בגדה, ח"כ בוז'י הרצוג התייחס גם לנושא ארגון לה פמיליה כשנשא דברים שרובם יוחסו לנושא הפוליטי והשווה את הארגון לארגון טרור. יו"ר מפלגת העבודה אמר: "כל הכלים העומדים לרשותנו במאבק בטרור האיסלמיסטי. מעצרים מנהליים. הוצאת ארגונים מחוץ לחוק. להב"ה. המרזלים. לה פמיליה. הייתי מגדירם כארגוני טרור. ואפילו שוקל הריסת בתים של המחבלים ומשפחותיהם. כל מה שתקף מול הטרור האיסלאמיסטי תקף גם כאן". 

 

הרצוג: "לה פמיליה ארגון טרור" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי