גבאי וטוואטחה צפויים להיות כשירים לב"ש

חוזר למגרשים. אלעד גבאי
חוזר למגרשים. אלעד גבאי | צילום: עדי אבישי

המגן הימני חזר לאימונים מלאים, סימן שאלה בנוגע לעתידו של אברהם פאס

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתכוננים לעידן רוני לוי שצפוי לחזור לקדנציה נוספת במועדון כאשר בצוות הניהולי קיימת התלהבות לשוב ולעבוד עם אחד המאמנים המעוטרים ביותר שדרכו במועדון.

 

בקרב השחקנים קיים מתח גדול נוכח אי הוודאות אצל מספר שחקנים בשל חוסר הידיעה לאיזו קונספציה מקצועית רוני לוי יחליט ללכת ועם אילו שחקנים חיפה תישאר בסופו של דבר.

 

ההכרזה הרשמית על מינויו של לוי צפויה להגיע רק בשבוע הבא, אחרי שבסביבתו של המאמן הבהירו לאנשי חיפה כי כל עוד העונה לא הסתיימה ולנתניה מצפה משחק תחתית בעל חשיבות אדירה בשבת, יש להמתין עם ההודעה הרשמית כדי להימנע מביקורת מיותרת והסחת דעת לקראת המשחק החשוב (שידור ישיר החל מ-20:15 בספורט1 וב-HD).

 

מגן מכבי חיפה, אלעד גבאי חזר אתמול להתאמן באופן כמעט מלא והוא עשוי להיות כשיר למשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר-שבע (שידור ישיר החל מ-15:15 בספורט1 וב-HD).

 

גבאי, שסבל בשבועות האחרונים מקרע קטן ברצועת הקרסול, עבר סדרת טיפולים במטרה להכשיר אותו לסיום העונה, שכן גם המגן השני, אייל משומר, פצוע ולא יוכל ככל הנראה לשוב לפעילות העונה.

 

בחיפה אובדים עצות בכל הקשור לבלם אברהם פאס, זאת בשל פציעתו החמורה במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים, אז כזכור פרק את כתפו בתוספת הזמן של המשחק, ולמעשה סיים את העונה.

 

פאס מודע לעובדה שבגילו המתקדם (36) יציאה לניתוח תוביל לתקופת החלמה ממושכת, מכה לא פשוטה לקריירה שלו, וכעת הוא מחפש טיפולים קונבנציונאליים במטרה להימנע מניתוח.

 

ישאר? אברהם פאס רגע לאחר שפרק את כתפו (דני מרון)

 

לגבי המגן השמאלי, טאלב טוואטחה, עושה רושם כי אף הוא יהיה כשיר למשחק מול ב"ש, זאת למרות שלא התאמן ביומיים האחרונים בשל הכאבים בקרסולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי