עופר ורטה: "צריך לנצח, אפילו אם זה בבונקר"

ירדו או ישרדו?
ירדו או ישרדו? | צילום: דף הפייסבוק מ.ס. אשדוד

מגן אשדוד דיבר לקראת המשחק הקריטי בשבת מול הפועל ת"א (20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תתארח מחר בבלומפילד למשחק של להיות או לחדול מול הפועל ת"א (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD) בידיעה שרק ניצחון ישאיר אותה בליגת העל – וגם אז, היא כלל לא תלויה בעצמה, אלא צריכה לקוות למעידה של הפועל חיפה שתארח במקביל את מכבי נתניה (משחק שיועבר גם הוא בשידור ישיר בספורט1).

 

מגן הקבוצה מעיר הנמל, עופר ורטה, התראיין השבוע לתכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר לקראת מחזור סיום העונה הכה דרמטי: "המצב באמת לא תלוי בנו. אם אנחנו מסתכלים שלושה מחזורים אחורה, אז ההישארות בליגה הייתה תלויה בנו – אבל נעשה את הכול כדי לנצח בבלומפילד".

 

 

ורטה השיב בחיוב כשנשאל אם צפה במשחקה של הפועל חיפה נגד נתניה ביום שני האחרון והשיב על סיכויי הקבוצה מעיר היהלומים לנצח את קבוצתו של טל בנין: "באמת שאי אפשר לדעת. אמנם לנתניה יש כרגע קשיים, אבל אני מקווה מאוד שהם יוכלו לנצח. אנחנו חייבים לנצח בבלומפילד, כי כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון לא תאפשר לנו בעונה הבאה להיות בליגת העל".

 

כמו כן, אמר ורטה על כך שמעט אוהדים יגיעו לתמוך בהם במשחק נגד הפועל ת"א: "אני חושב שלא יהיו הרבה אוהדים לטובתנו, אבל בבית האוהדים רק מפריעים לנו לשחק".

 

"מפריעים לנו". אוהדי מ.ס. אשדוד (אסף קליגר)

 

כזכור, בשבוע שעבר ספגה אשדוד רביעייה מול היורדת הראשונה העונה מאם המושבות, והמגן התייחס לכך וכן ל-14 המשחקים הרצופים ללא ניצחון: "נגד הפועל פ"ת אסור היה לנו להפסיד. נקלענו למצב של כל כך הרבה הפסדים שכבר נוצר כדור שלג שאי אפשר לעצור. בכדורגל קורים דברים כאלה ונצטרך לסמוך על המזל שיהיה איתנו".

 

"אסור היה לנו להפסיד". שחקני הפועל פ"ת חוגגים עוד שער ב-2:4 על אשדוד (עדי אבישי)

 

"נקלענו למומנטום שלילי ולא הצלחנו להבקיע אפילו, החמצנו המון מצבים ונגד סכנין ספגנו גול בדקה 85" המשיך ורטה, "במשחקים האחרים הכל היה לרעתנו ולקראת הפעם הבאה צריך להגיע לכל משחק מוכנים ולעשות את התוצאה הכי טובה שיש כדי שלא ניקלע עוד פעם למאבקי ירידת ליגה".

 

 

"אנחנו בכל מקרה מאמינים בעצמנו. מצב הרוח אחרי המשחק לא היה טוב, אבל ככל שעוברים הימים וככל שהמשחק קרב כבר אין מה להיות עצוב – יש משחק אחרון וצריך לנצח אותו, אפילו 0:1 בבונקר – לא משנה מה, העיקר לנצח. המצב לא פשוט ואנשים באמת עם הראש ברצפה, אבל אנחנו חושבים הלאה ומנסים לא להתייחס לזה" סיכם את החודשים האחרונים העוברים על קבוצתו.

 

ורטה גם נשאל על ההפסד הצורם בעונה שעברה 5:0 למכבי פ"ת שעזר למלאבסים לשרוד על חשבון בני יהודה: "עלינו אמרו בשנה שעברה שכביכול פתחנו רגליים נגד מכבי פ"ת – לא שיחקנו עם כל הסגל וגם מרציאנו היה פצוע – ספגנו שני גולים בהתחלה ואחרי זה התפרקנו. אנשים לא נמצאים בתוך המועדון ולא יודעים מה קורה. ניסינו לעשות את הכל ויצא מצב שקיבלנו ממכבי פ"ת חמשייה ואחרי שנתנו לנו על הראש הגענו מול בני יהודה והראינו מה אנחנו יודעים".

 

לסיום אמר על עתידו: "יש כל כך הרבה דברים שצריך לשבת עליהם, יש לי עוד חוזה לשנה. קודם כל נתרכז במשחק הבא ונראה מה הלאה. בסופו של דבר ג'קי הוא הבעלים והוא זה שמחליט".

 

"הוא מחליט". ג'קי בן זקן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי