יצחקי צפוי להחמיץ את באר שבע

|

חלוץ מכבי ת"א מתח שריר ושוב נפצע. עדן בן בסט מרשים באימונים ועשוי לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג          צילום: עדי אבישי

 

 

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק ביום שני באצטדיון בלומפילד נגד הפועל באר שבע, אותה לא הצליחה לנצח בשני המפגשים הקודמים (הפסד בווסרמיל, תיקו בבלומפילד).

 

 

לצהובים ברור שאיבוד נקודות בבית יוביל לאותו אפקט של ביקורת כמו על נבחרת ישראל, לאחר הכישלונות נגד ווילס ובלגיה, ובקבוצה מבקשים לפתוח פער ביטחון בן 8 נקודות בצמרת, לקראת משחק החוץ במחזור שלאחר מכן נגד הפועל קריית שמונה. מי אמור להיעדר החלוץ ברק יצחקי ששוב פצוע, הפעם מתיחה בשריר הירך האחורי שגורמים לו לקיים אימונים אישיים.

 

יצחקי, שהיה אמור לשוב להרכב הפותח לאחר שגילה יכולת טובה כמחליף בניצחון 1:2 על מכבי חיפה, יהיה חייב להחלים לחלוטין מהמתיחה ברגלו שכן, חזרה מוקדמת לכר הדשא רק תחמיר את הפציעה.

 

בקרב האלופה כבר ישנה החלטה להציע ליצחקי המסיים את חוזהו בתום העונה, חוזה חדש שיהיה נמוך בהרבה מחוזה 5 השנים המסתיים בו שכרו לעונה היה 550 אלף דולר נטו לכול עונה לא כולל מענקים שונים.

 

עדן בן בסט מגלה יכולת מרשימה באימונים והמאבק על חולצת ההרכב הוא בינו ובין דור מיכה, טל בן חיים, ברק בדש וראדה פריצה ששב לאחר החלמה ארוכה מפציעה לאימונים מלאים. שלושה מהחמישה אמורים לעלות בהרכב הפותח לצידו של ערן זהבי בקו הקדמי.

 

המאמן פאקו אייסטראן, שימתין לחודש מאי להחלטה בנושא המשך דרכו התלויה בתואר האליפות וגביע המדינה,אמור להמשיך בהרכב עם פאבלו קולינאס, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגיבור.

 

קשר הרכש גילי ורמוט זוכה למנוחה עד סוף החודש כדי להתאושש מהפציעה בקרסול רגלו, כאשר ישנו חשש כי ייתכן וסיים את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי