לבקוביץ' בהרכב ב"ש, צדק מול קבוצתו החדשה?

אג'ידה. הודח מההרכב
אג'ידה. הודח מההרכב | צילום: עדי אבישי

ב-19:45 בספורט1: אלישע הדיח את אג'ידה. קהת קיבל הצעה מאוסטריה

(גודל טקסט)

בקריית שמונה מגיעים למשחק הערב בידיעה שניצחון על באר שבע המוכה והחבולה, משמעותו השגת המקום השני והמכובד ותואר הסגנות, שיוסיף לקופת הקבוצה סכום כסף גדול נוסף (שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:45).

 

בצל הסכסוך המתוקשר בין שני המועדונים בפרשת ברק בכר, שחקני קריית שמונה יגיעו היום עם אובר מוטיבציה כדי לנצח ולהעלות חיוך על פניו של איזי שרצקי.

 

 

מאמן הקבוצה הזמני, בן בן-זקן, מקבל אליו היום בחזרה לסגל את הקשר הצרפתי המצוין, דויד מנגה, אחרי למעלה מחודש של היעדרות בגין פציעה. אלא שבמקביל לחזרה של מנגה, בן זקן יחסר שלושה שחקנים משמעותיים: הבלם הברזילאי, קאסיו פרננדז, והחלוץ אופיר מזרחי המוצהבים, כאשר גם רוג'רס קולה הזמבי פצוע ולא צפוי לקחת חלק בהתמודדות.

 

בתוך כך, רועי קהת שמחוזר על ידי מכבי חיפה ומכבי ת"א קיבל הצעה מאוסטריה וינה. כזכור, לארי קאיודה הצטרף לקבוצה לאחרונה כשגם עומר דמארי שיחק במועדון עד ינואר האחרון. הקשר מחזיק בסעיף יציאה לאירופה בחוזהו אשר עומד על 600 אלף יורו. הקבוצה האוסטרית מעוניינת להחתים את הקשר על חוזה לשלוש עונות. שכרו צפוי להיות 280 אלף דולר לעונה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מיימוני, שיר צדק, חן דלמוני, אדריאן רוצ'ט, וובה בראון, מידאוגאס פנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, שמעון אבוחצירה.

 

מנגד, האדומים של אלישע לוי שאיבדו את תואר הגביע, לא רוצים לאבד גם את המקום השני ויודעים שרק ניצחון הערב, יחזיר אותם למקום השני.

 

אם בצפון המוטיבציה בשיאה, בדרום אפשר לומר שישנה ירידת מתח אדירה בקרב השחקנים והמכה הקשה והכואבת שספגה בגמר הגביע מהדהדת עדיין היטב בראשם של השחקנים.

 

אלישע לוי ערך שלושה שינויים ביחס להרכב שהובס בגביע 6:2. רובי לבקוביץ' פתח על חשבון אוסטין אג'ידה, כאשר מאור בוזגלו, שספג כרטיס אדום בדקה ה-90, לא יהיה בסגל ומאור מליקסון יקח את מקומו. דובב גבאי צפוי אף הוא לאבד את מקומו, זאת לטובת רועי גורדנה שייכנס לקישור האחורי ויסייע לג'ון אוגו ואובידיו הובאן.

 

הרכב הפועל ב"ש: רובי לבקוביץ', בן ביטון, טומיסלאב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, רועי גורדנה, מאור מליקסון, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי