"בן זקן לא הציב לי מטרות, אני כבר הצבתי אותן לעצמי"

אייל לחמן. מאמין באשדוד
אייל לחמן. מאמין באשדוד | צילום: עדי אבישי

אייל לחמן מתרגש מהחזרה לאימון עם החתימה באשדוד ויודע מה הציפיות

(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מליגת העל, באשדוד מתחילים לחשוב על העונה הבאה בלאומית ואחת ההחלטות הראשונות שעשו במועדון היתה להיפרד מהמאמן ניר קלינגר ולמנות במקומו את אייל לחמן כשהמטרה של הקבוצה ברורה – לחזור לליגת העל וכמה שיותר מהר.

לחמן (49) שלא אימן בשנה האחרונה, ינסה למשוך איתו את הקבוצה של ג'קי בן זקן במעלה טבלת הליגה השניה. בראיון שנערך עימו ברדיו ללא הפסקה, סיפר לחמן על המטרות והתוכניות שלו.

"ג'קי בן זקן מכיר אותי מספיק שנים ויודע שבכל הקשור לפיתוח שחקנים צעירים יש לי מה להציע. הוא לא שם לי מטרות, אבל עוד לפני זה אני שמתי לעצמי את המטרות. אני רוצה להצליח עם הקבוצה וזה מקום שצריך להיות בליגת העל. אין שאלה בכלל", אמר המאמן החדש.

"כשקבוצה יורדת ליגה יש חלק מהשחקנים שחווה חוסר ביטחון ויש חלק שבטוח שהירידה לא בגללם", הוסיף המאמן, "זה שני קטבים וצריך למצוא את האיזון. אף פעם לא הייתי בעד רכש נוצץ. בעונה הקודמת העוגנים היו שחקנים זרים. צריך לראות מי מהסגל לא יהיה מבוקש על ידי קבוצות מליגת העל. ראיתי את אשדוד בלא מעט משחקים. היא קבוצה מוכשרת, אבל צריך להבין שבכדורגל המודרני שחקנים נוגעים מעט בכדור וצריך להתאים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי