חיפה: שון וייסמן ואלעד גבאי לא יצאו למחנה האימונים

גבאי. נשאר בחוץ
גבאי. נשאר בחוץ | צילום: דני מרון

השניים יושאלו לקבוצה אחרת. ואליינטה נחת, טאדה חתם בסטיאווה

(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, קבע הבוקר (שני) את רשימת היוצאים למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. המגן אלעד גבאי והחלוץ שון וייסמן לא נכללו ברשימה ויקבלו אור ירוק לעבור לשנת השאלה בקבוצה אחרת.

 

בלם הרכש הספרדי של מכבי חיפה, מארק ואליינטה, נחת הבוקר בארץ ובכך שם קץ לשמועות על אי הגעתו לישראל בעקבות החשש של משפחתו מהמצב הביטחוני. ואליינטה יעבור בדיקות רפואיות במהלך היום ויחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים.

 

ואליינטה בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של ברצלונה ואף שיחק בקבוצת הבת שלה. משם עבר לסביליה בה מיעט לשחק, אך היה שותף לזכייה בגביע המלך. בחמש השנים האחרונות רשם 143 הופעות במדי ויאדוליד, איתה ירד ועלה ליגה. כמו כן, הבלם היה חבר בנבחרת הנוער של ספרד, שזכתה באליפות אירופה עד גיל 19 ב-2006.

חלוץ קבוצת צ'פרה קלוז', גרגורי טאדה שהיה מועמד להגיע לירוקים, חתם היום בשורות האלופה סטיאווה בוקרשט תמורת חצי מיליון יורו. במכבי חיפה מבקשים לצרף חלוץ זר לקראת מחנה האימונים אליו תצא הקבוצה ביום רביעי.

 

בין המועמדים המובילים נמצאים פרדריקו פיובאקרי האיטלקי ששיחק בקבוצת אייבר הספרדית וראול רוססקו הרומני שלא מתאקלם בסביליה, המבקשת לשחררו מהחוזה. רוססקו שיחק תחת רוני לוי בשתי הקבוצות אותן אימן ברומניה אורזיצ'ני וסטיאווה. למאמן הוצעו בימים האחרונים על ידי סוכני שחקנים זרים וישראלים עוד חמישה חלוצים זרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי