ביקורת על קרויף וביין: "מתנהלים מוזר"

בן חיים וזהבי. מוכנים למשימה?
בן חיים וזהבי. מוכנים למשימה? | צילום: ערן לוף

האלופה יצאה למלטה תחת ביקורת על היעדר הרכש: "אין בשורה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שני) למלטה למשחק הראשון נגד היברניאנס בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. במקום שאוהדי הקבוצה יהיו מחוברים לגל של התלהבות, עולים סימני שאלה רבים מחוץ ובתוך המועדון סביב ההתנהלות של המנג'ר ג'ורדי קרויף והמנכ"ל מרטין ביין, שלא הצליחו להציב קבוצה איכותית לקראת המשימה שהציב הבעלים מיץ' גולדהאר: העפלה לשלב הבתים בליגת האלופות.

 

יוקאנוביץ'. סימני שאלה רבים (ערן לוף)

 

אתמול, שלא כנהוג במכבי תל אביב בשנים האחרונות, שיחרר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' אמירות של מצוקה מקצועית שבוודאי הגיעו (ולא נעמו מן הסתם) לאוזניהם של קרויף את ביין. גורמים המקורבים לקבוצה, אשר מנהלים שיחות עם חלק מהשחקנים, טוענים כי הדברים שהיו אמורים להיות סגורים ערב מחנה האימונים והובטחו למאמן החדש, לא מולאו כפי שהובטח ונעשים באיחור. "מכבי תל אביב לא מוכנה לליגת האלופות והיא נמצאת עכשיו בלשון הכדורגל בדקה ה-88 בפיגור מקצועי שיכול להספיק בקושי נגד היברניאנס", אמר גורם המקורב למועדון, "ההתנהלות של ג'ורדי וביין מאוד מוזרה ולא מובנת".

 

 

ערן זהבי, שיקבל מנוחה מחר במלטה בגלל הפציעה ברגלו, ייעדר ככל הנראה גם ממשחק הגומלין בעוד שבוע באיצטדיון בלומפילד (שידור חי בספורט1 וב-HD), כדי לא לסכן אותו לעונה כולה. הרכש גילי ורמוט אינו מצליח עד כה להתחבר לקבוצה מבחינה מקצועית ולהלהיב את המאמן הסרבי. מתברר כי דווקא ניקולה מיטרוביץ', שהיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון כדי לפנות מקום לרכש, הפך לפייבוריט של יוקאנוביץ'.

 

"הקבוצה של פאקו אייסטראן היא הקבוצה של יוקאנוביץ'", אמר גורם בקבוצה, "אין עד עכשיו מכבי תל אביב חדשה ורעננה. מלבד חוזי עתק חדשים אין שום בשורה לקראת הטיסה למלטה".

 

קרויף ושחקני מכבי בשדה התעופה, הבוקר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי