ברקת עשוי להעביר את תמיכתו מבית"ר לנורדיה

ברקת. הוא לא יכול לחנך את האוהדים
ברקת. הוא לא יכול לחנך את האוהדים | צילום: יח"צ

מקורבי ראש העיר ירושלים: "עדיף לו לפרק את הקבוצה ולבנות מחדש"

(גודל טקסט)

עדיין לא שכך העשן לאחר הודעתו של אלי טביב וכנראה שבית"ר ירושלים צפויה לקבל בשורות קשות נוספות. לספורט1 נודע כי בהמשך היום אמור לצאת ניר ברקת בהודעה דרמטית לתקשורת בנוגע להמשך התמיכה בקבוצה.

 

מקורבים ללשכת ראש העיר חוששים שברקת יודיע על נטישת הקבוצה ותמיכה בבית"ר נורדיה. בסביבת ראש העיר אמרו הבוקר: "ברקת התייאש מהאוהדים האלו. הוא לא יכול לחנך אותם. עדיף לפרק את הקבוצה ולבנות את נורדיה מההתחלה מאשר להיכנס איתם למלחמה"

 

 

כאמור למהלך הזה של ראש עיריית ירושלים עשויות להיות השלכות קשות עבור בית"ר ירושלים ובהם סגירת המועדון. כידוע, בהודעתו הבהיר טביב כי העביר את האחריות על הקבוצה לראש העיר ואם האחרון יחליט על סגירת הקבוצה קשה לראות מישהו עומד בדרכו, בטח כשברקע אין אף רוכש פוטנציאלי.

 

הנשיא ריבלין עם ברקת. גם ראש העיר ייצטרף לתמיכה? (ינון פוקס)

 

בנוסף, בעקבות אירועי המשחק בשרלרואה מתכוונת חברת בית המסחר איטארדר (Itrader) לבטל את המשך ההתקשרות עם בית"ר ירושלים. גובה החסות הוא בן מיליון שקלים לעונה.

 

במקביל פנתה הנהלת בית"ר נורדיה לאוהדי בית"ר ירושלים להצטרף למועדון המאמין בספורט ללא אלימות וגזענות: " מי שבית"ר חשובה לו ימצא בית חם במועדון שהוקם על ברכי ערכי בית"ר ההיסטורית, ערכים של נאורות וגאווה ירושלמית, של חיבור אמיתי למנורה ולמורשת של הקבוצה שבה שיחקו מלמיליאן ואוחנה. קבוצה בלי אלימות ובלי גזענות, עם אהבה אמיתית לסמל ולשחקנים. קבוצה שבה הקהל מגיע כדי לעודד ולשמוח, קבוצה שבה אין מקום לוונדליסטים, חוליגנים ופורעי חוק. בית"ר כמו שבית"ר צריכה להיות".

 

בתוך כך בישרה הקבוצה על תרומה בסך כ-100 אלף דולר שהתקבלה מתורם יהודי בארצות הברית. במקביל, הודו בקבוצה למאות תומכים שסייעו לקבוצה לגייס יותר מ-100 אלף שקל בקמפיין ההדסטארט בתוך חמישה ימים בלבד. קמפיין הגיוס נמשך  ובקבוצה הציבו יעד משני על סך 200 אלף שקל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי