מכבי ת"א רוצה להשלים החתמת חלוץ תוך יממה

שצ'פוביץ'. דד ליין עד מחר?
שצ'פוביץ'. דד ליין עד מחר? | צילום: Gettyimages

הצהובים שואפים לצרף את דאבור או שצ'פוביץ' לקראת ויקטוריה פלזן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב במרוץ נגד הזמן להחתמת שחקן רכש נוסף לקבוצה עד מחר (שני) שהוא המועד האחרון להוסיף לקראת המשחק נגד ויקטוריה פלזן במוקדמות ליגת האלופות.

 

הצהובים פועלים במרץ מול קבוצת גראסהופרס בנושא מואנס דאבור, ובמקביל עם חלוץ סלטיק, סטפן שצ'פוביץ' ואייל גולסה ששוחרר מפאוק סלוניקי.

 

 

הנושא אמור להסגר במהרה כדי שהשחקן המוחתם יעבור בדיקות רפואיות ויקבל את השחרור הבינלאומי. חשוב להסביר כי המהלך יכול להמשך גם בימים ובשבועיים הבאים כשהמרוץ עכשיו הוא לקראת המשחק ביום שלישי נגד אלופת צ'כיה.

 

יחד עם זאת בנושא דאבור, הסיכויים כרגע לא נראים מעודדים. השווייצרים לא הסכימו לרדת מסכום המכירה של 2.5 מיליון יורו מול ההצעה המשופרת של מכבי תל אביב 1.7 מיליון יורו.

 

סטפן שצ'פוביץ' מוכן להגיע לקריית שלום וגם סלטיק מוכנה להשאילו לעונה אחת ללא תמורה כספית עם אופציה לרכישה תמורת מיליון יורו. שכרו של החלוץ הסרבי לעונה הקרובה אמור להיות 550 אלף יורו.

 


טיבי. יחייך עם חוזה חדש? (אודי ציטיאט)

 

קשר פאוק סלוניקי, אייל גולסה חתום לעוד שנתיים ביוון ודורש שחוזהו יהיה זהה לזה שבסלוניקי כ–350 אלף יורו לעונה.

 

בנושא אחר, הבלם איתן טיבי לא נכלל בין השחקנים שהמועדון החליט לשפר את שכרם בהם ערן זהבי והחלוץ טל בן חיים.

 

טיבי שלא שותף כלל נגד היברניאנס בגומלין באצטדיון בלומפילד בוחן הצעות ממועדונים בבלגיה והולנד. בסיום העונה הנוכחית הוא יהפוך לשחקן חופשי עם כרטיס ביד. המנג'ר ג'ורדי קרוייף אמור להיפגש עם טיבי במהלך הימים הקרובים ולהציע לו חוזה חדש לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי