אלי טביב יוזמן לשיחת הבהרה בבקרה התקציבית

טביב. יספק הבהרות
טביב. יספק הבהרות | צילום: ערן לוף

ייפגש עם עופר אורליצקי, במטרה לקדם מהלכים שימנעו פגיעה בשחקנים

(גודל טקסט)

חוסר הודאות בנושא בית"ר ירושלים וההכרזה של הבעלים אלי טביב על עזיבת המועדון, מביאה את יו"ר הרשות לבקרה התקציבית עופר אורליצקי, לקדם מהלכים שימנעו פגיעה בשחקנים ובעובדי המועדון      לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו בסוף השבוע.

 

טביב הוזמן לשיחת הבהרה שתתקיים במשרדי הרשות לבקרה התקציבית כבר בימים הקרובים. הבעלים יענה על השאלות בנושא עזיבת המועדון ויסביר את ההכרזה הכריז כי אדם מטעמו ינהל את המועדון עד למכירתו. עם זאת הנושא המרכזי יהיה סביב תקציב הקבוצה שאמור להיות כ-30 מיליון שקלים וצפוי בשלב הבא לרדת למחצית הסכום.

 

 

 

אנשי הרשות לבקרה יבקשו הבהרות לגבי השמועות והאמירות כי אינו מתכוון להשקיע מכספו והתוכנית היא למכור למועדונים אחרים את אלי דסה, שלומי אזולאי, קלאודומיר פריירה ופאבלו דה לוקאס.

 

אורליצקי. שיחת הבהרה (יח"צ)

 

שחקני בית"ר ירושלים מבקשים גם הם פגישה עם אלי טביב בה יבהיר על באופן אישי על כוונותיו לגבי פני הקבוצה והחוזים שלהם לקראת פתיחת העונה.

 

בבית"ר ירושלים ממתינים לקבל את החלטת ועדת המשמעת של אופ"א בנושא אירועי המשחק שהיה באצטדיון בשרלרואה ומאמינים שיסתיים בקנס כספי וללא עונשי הרחקה. מי שצפויים לספוג עונש הרחקה בשל הכרטיס האדום שספגו הם אלי דסה ופאבלו דה לוקאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי