מסתמן: ניקולה מיטרוביץ' יעזוב את מכבי תל אביב

מיטרוביץ'. ישלם את המחיר בגלל האלופות?
מיטרוביץ'. ישלם את המחיר בגלל האלופות? | צילום: עדי אבישי

לסרבי אין חוזה בקבוצה, והיא שוקלת לחזק את עמדת הקשר בזר אחר

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב פועלים במרץ לצרף שני שחקנים חדשים, זר וישראלי נוסף מלבד לטל בן חיים, לקראת פתיחת האימונים בסוף השבוע הבא.

 

המאמן החדש, סלבישה יוקאנוביץ', המנכ"ל, מרטין ביין, והמנג'ר המקצועי, ג'ורדי קרוייף, יהיו בתוך יום-יומיים בישראל כדי להוביל את פתיחת ההכנות לעונה הבאה בשלב ראשון ללא שחקני נבחרת ישראל.

 

 

נכון לעכשיו מסתמן שבנוסף לראדה פריצה, מי שעשוי שלא להמשיך הוא הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ' שלא קיבל הודעה על המשך דרכו בקבוצה. למיטרוביץ' אין הסכם לעונה נוספת, למרות טענות שמושמעות שחוזהו ממשיך לעונה שלישית אם שיחק לפחות 70 אחוז ממשחקי העונה האחרונה.

 

כזכור, בקיץ שעבר למרות שחוזהו מומש לעוד עונה, מיטרוביץ' לא היה בתוכניות של ג'ורדי קרוייף וכמעט חתם בהפועל באר שבע. בסוף, רק המינוי של פאקו אייסטראן למאמן במקום אוסקר גרסיה השאיר את הסרבי בקריית שלום.

 

נראה כי הרכש הזר הראשון שיגיע יהיה לעמדת הקשר האחורי, העמדה החלשה של הקבוצה לקראת משימת מוקדמות ליגת האלופות. ההחלטה הסופית במהלך תהיה בימים הקרובים.

 

הרצון של הבעלים, מיץ' גולדהאר, להגיע לליגת האלופות כמטרה ראשונה מוכח ע"י הגדלת תקציב הקבוצה ל– 130 מיליון שקלים והגדלת שכר השחקנים. מענק העלייה של יוקאנוביץ' לליגת האלופות שלב הבתים יהיה כ–400 אלף יורו. יצוין כי העלייה לשלב הבתים תוביל למענק של 12 מיליון יורו למכבי תל אביב, לא כולל מענקי תוצאות התיקו והניצחונות בדרך ובמהלך המשחקים בשלב הבתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי