גולדהאר מודאג מהיעדר הרכש במכבי ת"א

גולדהאר. הצ'מפיונס זו המטרה העיקרית שלו העונה
גולדהאר. הצ'מפיונס זו המטרה העיקרית שלו העונה | צילום: עדי אבישי

הקבוצה החלה במחנה באוסטריה ותפגוש מחר את ווזובאץ' (חי בספורט1)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה אתמול (ראשון) באוסטריה ופותחת היום את מחנה האימונים בן תשעה ימים בעיירה לובן המרוחקת 160 ק"מ מווינה. כבר מחר היא תקיים את משחקה הראשון מתוך שלושה נגד הקבוצה הסרבית ווזובאץ' בלגראד (18:55, ספורט1 וב-HD).

 

המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' רואה את המחנה בלובן ואת שלושת המשחקים נגד ווזובאץ', דיוסגורי מהונגריה ואנז'י מחצ'קלה הרוסית כשלב ההכרה והחיבור שלו ושל השחקנים לקבוצה אותה הוא מכין למשחקי מוקדמות ליגת האלופות ולמשחקים הראשונים נגד אלופת מלטה היברניאנס.

 

 

הבעלים מיץ' גולדהאר ויוקאנוביץ' ציינו את שלב הבתים בצ'מפיונס כיעד המרכזי העונה ורק בהמשך את משימת תואר האליפות. לעומתם, אמר המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרויף כי מבחינתו האליפות הרביעית של מכבי תל אביב קודמת למשימה הקשה באלופות.

 

לאחר שלושה ניסיונות כושלים, במכבי בנו כבר בחודש ינואר השנה פרופיל של הקבוצה שאמורה להגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס בו הפרס הכספי הוא 12.5 מיליון יורו, לא כולל את המענקים על הדרך לשלב הבתים. גורם בכיר המקורב לצהובים: "חשוב למיץ' גולדהאר להגיע לשלב הבתים לא בגלל הכסף, אלא בשביל המעמד של מכבי תל אביב באירופה והרצון הוא להיות במקום שהמועדון לא היה בו כבר שנים".

 

בקריית שלום די מודאגים ובשיחות בין הבעלים למנכ"ל מרטין ביין עולה שאין, נכון לעכשיו, חיזוק משמעותי. גם בקרב השחקנים הייתה ציפייה כזו ו"ראשון המודאגים" הוא גולדהאר. בקבוצה קיים חשש שאם לא יהיה חיזוק, היא שוב תתקשה בליגת האלופות, דבר שיקרין על כל העונה. מכבי תל אביב נכון לעכשיו הביאה את בלם נבחרת ישראל טל בן חיים ונפרדה מדן איינבינדר, גאל מרגוליס וכרגע מתאמנת ללא בן רייכרט שמחרים את האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי