לאלי טביב הובהר: לקריאף יש הצעה רצינית מראיו

קריאף. ספרד או הרי הכרמל?
קריאף. ספרד או הרי הכרמל? | צילום: אסף קליגר

בעלי בית"ר י-ם מודע לכך שהקשר יכול לעבור בחינם לכל קבוצה בחו"ל

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, אמור להחליט בקרוב מאוד אם להיענות להצעה של מכבי חיפה לקבל את אופיר קריאף תמורת מעבר של החלוץ אלון תורג'מן לבית"ר ירושלים.

 

טביב דורש דמי השבחה על השחקן בסכום של 1.8 מיליון שקלים ועשוי להישאר ללא כל קבלת תשלום אם קריאף יעבור בחינם לקבוצת ראיו וייאקנו הספרדית אשר הביעה עניין בקפטן העוזב של בית"ר ירושלים.

 

 

כזכור, טביב כבר איבד דמי השבחה משחקנים שעזבו את קבוצותיו ישירות לחו"ל, בהם טוטו תמוז, קובי מויאל, שי חדד ואבי ריקן. לאלי טביב הובהר כי ההצעה מספרד רצינית ויש עוד שתי קבוצות באירופה המעוניינות בקריאף.

 

בית"ר ירושלים חוזרת היום (ראשון) לאימונים, אליהם ישוב הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס שיבחן את מהות הפציעה בשריר הירך האחורי במאמץ לאחר שאובחן בבדיקה חשש לקרע חלקי.

 

בבית"ר ירושלים אופטימיים ומאמינים שהוא יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר נגד שרלרואה ביום חמישי.

 

היום יעבור החלוץ הרומני ואלד מראד בדיקת אולטרסאונד שתקבע את מהות הכאבים והפציעה בשרירי הבטן. הרכש החדש אינו בתכניות למשחק בבלגיה.

 

פצוע נוסף שאמור לשוב לאימונים הוא הקשר שלומי אזולאי שינסה להתחיל באימונים קלים. אזולאי מבוקש במכבי תל אביב שמציעה לו שכר של 250 אלף דולר לעונה לעומת השכר של 110 אלף דולר שירוויח בעונה הנוכחית אצל אלי טביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי