"ככל שהיריבה טובה יותר, כך הרמה שלנו תעלה"

ניסביץ'. מכבי מזכירה את הכדורגל הספרדי
ניסביץ'. מכבי מזכירה את הכדורגל הספרדי | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

מאמן היברניאנס מצפה למשחק הערב מול מכבי ת"א ושופע מחמאות לצהובים

(גודל טקסט)

מכבי ת"א תתחיל הערב (שלישי) רשמית את עונת 2015/16 עם המשחק במלטה מול היברניאנס המקומית, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

 

האלופה הישראלית אמנם עדיין לא השלימה את הסגל, אך עדיין נחשבת לפייבוריטית במפגש, כאשר גם מאמן היריבה, ברנקו ניסביץ', מכיר באיכות של הצהובים: "אנחנו משחקים נגד יריבה ברמה גבוה מאוד. עקבתי אחר יותר מעשרה משחקים שלהם כולל משחקי טרום עונה. מדובר בקבוצה שמזכירה יותר את הכדורגל הספרדי, כנראה בגלל המנהל הספורטיבי שלה, ג'ורדי קרויף. יש שם שחקנים ששיחקו בליגה האנגלית, בליגה הראשונה בספרד ומצרפת. שחקנים מהליגות הבכירות באירופה".

 

 

מאמן היברניאנס ניתח בהמשך את הטקטיקה של הצהובים: "מדובר בקבוצה ששולטת במשחק. השחקנים משחקים קרוב מאוד, מניעים כדור ומחפשים את הפירצה בהגנה של היריב כדי לכבוש את השער. באופן כללי אנחנו לא רגילים לשחק ככה כי בדרך כלל בליגה אנחנו הקבוצה הדומיננטית, הפעם נצטרך להתאים את עצמנו למשחק אחר".

 

ניסביץ' הראה לא מעט בקיאות בכל הנוגע להיסטוריה של האלופה: "מכבי זה מועדון שקיים יותר מ-100 שנה, ונחשב לאחד הטובים בישראל עם הכי הרבה תארים. מה ש"מדאיג" אותי ביותר זו העובדה שמדובר במועדון שזכה בכל התארים בישראל בשלוש השנים האחרונות ונראה שמשהו טוב קורה בו. אבל כמו שאני תמיד אומר, ככל שהיריבה שלנו טובה יותר כך זה ישפיע על המשחק שלנו ויעלה את הרמה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי