"האמירות במועדון מדברות על היעלמות בית"ר י-ם"

טביב. לא יכול משוך כספים
טביב. לא יכול משוך כספים | צילום: ערן לוף

בבירה נמשכת אי הוודאות, כששחקנים צפויים לעזוב. ההתאחדות תעמיד לדין?

(גודל טקסט)

מה יקרה עכשיו בבית"ר ירושלים? זאת השאלה בה עסקו אוהדי ושחקני בית"ר ירושלים מאז אירועי המשחק בשרלרואה בחמישי בלילה והודעת העזיבה של הבעלים אלי טביב. כמו כן, במהלך הימים הקרובים אמורים נותני החסות לקבוצה להודיע על ביטול ההסכמים עם הקבוצה.

 

הבעלים אינו מתכוון לחזור בו מאמירתו ויהיה אמור לפעול כבר בימים הקרובים כתי לתת תוקף לאמירה שלו, ע"י עצירת הזרמת הכספים לקבוצה ומינוי אדם מטעמו שיוציא לפועל את המדיניות החדשה, בדיוק חודש ימים לפני פתיחת ליגת העל. טביב הבהיר בסוף השבוע למקורבים אליו כי השקיע מעל 12 מיליון דולר בקבוצה והכוונה שלו היא להשיב את ההשקעה הכספית על ידי מכירתם של השחקנים הבכירים.

 

 

שחקן בקבוצה אמר בסוף השבוע "אי וודאות ענקית בקבוצה מאז הנחיתה בשישי ואין מי שיסביר מה קורה עם הקבוצה לנוכח ההכרזה של הבעלים. השחקנים מדברים אחד עם השני ואותה שאלה היא שעולה מה יהיה אתנו? היום (ראשון) יהיה האימון לקראת משחק הגומלין מול שרלרואה ואולי נקבל הסברים, כי האמירות הנשמעות במועדון מדברות על סיומה של תקופה והיעלמות בית"ר ירושלים".

 

שחקני בית"ר ירושלים נוחתים. סופה של תקופה? (ערן לוף)

 

אלי טביב יהיה חייב להעמיד תקציב לעונה הבאה ולהעביר את השחקנים ברשות לבקרה התקציבית אחרת המועדון יילקח ממנו, כך הבהירו לו גורמים איתם התייעץ. הבעלים צפוי למנות נאמן שימכור שחקנים והכסף יהיה חייב להיכנס לקופת המועדון ולא לכיסו הפרטי. השמות המוזכרים בגל המכירה הראשון הם: אלי דסה, שלומי אזולאי, לידור כהן, עומר אצילי, דובב גבאי ופאבלו דה לוקס הספרדי.

 

לקראת המשחק נגד שרלרואה בחמישי ממנו ייעדרו דה לוקס ודסה המורחקים מצפים שרק כ-7000 אוהדים יגיעו לאצטדיון טדי. בשל החשש למעצרים, אפס סובלנות של המשטרה והידוק השמירה על הסדר, רוב אוהדי הגרעין הקשה ואלו אשר מזוהים עם ארגון 'לה פאמילה' יישארו בביתם.

 

בנוסף, תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף והיועץ המשפטי אפרים ברק יבחנו היום אם ניתן להעמיד לדין את שחקני בית"ר ירושלים בשל ההליכה ליציע בשרלרואה והעידוד במחיאות כפיים לעבר הקהל המשתולל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי