"לא בטוח שהיה נכון לשחק מול יריבות חזקות"

הפועל תא. הפסד נוסף
הפועל תא. הפסד נוסף | צילום: אתר רשמי הפועל ת"א

לאחר ההפסד לרד בול לייפציג, בהפועל ת"א מבינים שיש צורך בחיזוק הסגל

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד אתמול לרד בול לייפציג, בהפועל ת"א מבינים עוד יותר את הצורך בחיזוק לסגל הקיים לסגל של סזאר מנדיונדו. אם עד עכשיו בהפועל חיפשו אחר חלוץ ובלם זרים בלבד, כעת מסתן שינסו לצרף ישראלי נוסף לסגל, כאשר מנדיונדו מחפש שחקן כנף ימין.

 

בהפועל מחכים לתשובה מהבלם היווני לוקאס ויטרה, לו הוגשה הצעה כספית נדיבה מאד, אך האחרון טרם השיב לה ובמועדון קיימת אופטימיות זהירה להשלמת העסקה.

 

 

גם אתמול (שבת) לאחר המשחק הוסיפו שחקנים בקבוצה לטעון שעם הסגל הנוכחי אין לצפות לתארים והישגים גדולים וטענים כי הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי מדגישים כמעט בכל אימון שמדובר בקבוצה שנבנית שלנים ארוכות, גם כדי להוריד את הלחץ מהשחקנים. "לא בטוח שלשחק נגד יריבות חזקות היה נכון למחנה הזה", אמר שחקן בכיר בקבוצה והוסיף, "הביטחון קצת נפגע אחרי המשחקים האחרונים, למרות שכולם ידעו שהרמה הזאת היא הרבה מעל זאת שנפגוש בליגה".

 

קשר הרכש הרומני, קלאודיו בומבה, אמר הבוקר בהתייחס למשחק אמש: "שיחקנו נגד יריבה מצוינת עם שחקנים מאוד איכותיים מליגה מעולה, הם סיימו בימים אלו את מחנה האימון שלהם ומתחילים את הליגה כבר. בדיוק בשביל זה אנחנו עורכים משחקי אימון נגד יריבות מאוד איכותיות. ראינו למשל שאוניון ברלין ניצחה אתמול 0:2 את קריסטל פאלאס מהפרימיירליג ולייפציג אפילו טובה ממנה". הפועל ת"א החליטה לבטל את משחק האימון מול נתניה ושמקח האימון הבא יהיה מול א.א.ק אתונה ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי