הצטמצמו הפערים בין מכבי נתניה לחמדי סליחי

סליחי. רוצה להגיע לנתניה
סליחי. רוצה להגיע לנתניה | צילום: ערן לוף

בעיר היהלומים הגישו לסקנדרבו הצעה מעניינת על החלוץ. רייכרט יגיע?

(גודל טקסט)

גורמים המקורבים מאד למכבי נתניה טענו בסוף השבוע כי במידה והבוררות בין בן רייכרט לבין מכבי ת"א תאפשר את השאלתו – סיכויים גדולים כי הקשר יגיע לנתניה.

 

בקבוצה של שלומי דורה אמנם טוענים כי מדובר בסיכויים נמוכים, אבל מודים שישמחו "להנות מן ההפקר" ולקבל לידם את שחקן המריבה לעונה הקרובה.

 

 

גם המשחק אמש, שהסתיים בתיקו מאופס מול רעננה, הביא לכאב ראש גדול לדורה ולאוסידון שמתקשים בהבאת חלוץ איכותי לקבוצה, אך ממשיכים לעשות מאמצים כבירים להחתמת חמדי סליחי, שהפערים מולו הגיעו לעשרות אלפי דולרים בלבד.

 

הבעיה עם סליחי היא שהחלוץ משחק כעת בארצו, בסקנדרבו קורצ'ה שאף מתמודדת על הזכות להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות – סליחי, שחתום על חוזה שבועי, הפך לגורם מרכזי בקבוצה. החלוץ רוצה מאד להגיע לנתניה והאלבנים מציעים לנתניה עסקה מעניינת, לפיה על כל שלב שהקבוצה תעבור באירופה, מה שידרוש את שהייתו של החלוץ לתקופה נוספת, תפוצה נתניה ב-30 אלף דולרים. במידה שסקנדרבו תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, היא תפצה את נתניה בסכום גבוה של 350 אלף דולרים ולמעשה תרכוש את השחקן מנתניה- אופציה מפתה מאד עבור המועדון שבודק את תנאי העסקה כרגע.

 

היו"ר דורון אוסידון ממשיך לעשות ימים כלילות כדי שהקבוצה תעבור בבקרה במהלך השבוע הקרוב ומנסה לגייס כספים ולקחת הלוואות נוספות כדי לפתוח את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי