גונסאלס התאמן עם בית"ר: "קשה לשפוט אחרי אימון"

שחקני ביתר. שמחים לנוכח העובדה שטביב מחפש חיזוק
שחקני ביתר. שמחים לנוכח העובדה שטביב מחפש חיזוק | צילום: דני מרון

שחקני הקבוצה הגיבו להגעתו של הנבחן. מוראר ינותח וייעדר חודשיים

(גודל טקסט)

בלם ספרדי בשם פראן גונסאלס, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הליגה השלישית הרקולס, נחת לפנות בוקר להתרשמות בבית"ר ירושלים. גונסאלס הגיע באישורו של הבעלים טלי טביב השוהה בארצות הברית. ולאד מוראר עבר הבוקר (ראשון) בדיקה בשרירי הבטן בה התברר כי הוא זקוק להתערבות רפואית ולניתוח, שירחיק אותו מהמגרשים לחודשיים. הקשר הרומני מבקש לצאת לטיפול בבוקרשט, בעוד בבית"ר ירושלים דורשים שהטיפול יהיה בישראל.

 

על הגעתו של גונסאלס, שכבר הבוקר נפגש לראשונה עם הקבוצה, אמר שחקן בית"ר י-ם: "הוא נראה בלם טוב, אבל קשה לשפוט אחרי אימון אחד". הגעתו של הבלם משמחת את השחקנים גם מכיוון שזו משדרת על כוונותיו של אלי טביב: "אין ספק שכשמגיע לפה שחקן להיבחן זה מעיד שהכיוון הוא טוב ואין מגמת קיצוץ".

 

 

בתוך כך, עמותת אוהדי בית"ר ירושלים פרסמה הבוקר קריאה בגנות חברי הכנסת ואישים בכדורגל שעברו בשתיקה על אירועי הדרבי התל-אביבי אתמול באצטדיון בלומפילד.

 

"האירוע אתמול בבלומפילד מבחיל, מזעזע ומרעיד את אמות הספים. שוב פושעים אדומים משער 5 תוקפים כדורגלן בצהוב ושוב תגובה של שתיקה רועמת מצד הצבועים המשחרים לטרף רק כאשר מדובר באוהדי בית"ר ירושלים.

 

"צריך יד ברזל ולפרק את המועדון האפל והנפשע הזה", הוסיפו במכתבם אוהדי בית"ר י-ם, "לא ראינו קריאה של ח"כ יואל רזבוזוב וזהבה גלאון ולא שמענו את שרת הספורט מירי רגב או את קולו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי