שחר מנמיך ציפיות? "מקום שלישי זה לא כישלון"

שחר ולוי. הרף הנמוך שהציב הבעלים מזה 20 שנה
שחר ולוי. הרף הנמוך שהציב הבעלים מזה 20 שנה | צילום: ערן לוף

ב-103FM חשפו כי בעלי מכבי חיפה סימן כמטרה את מקומות 1-3. ממתינים לגדז'אייב ורודן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה הילוך בניסיון לצרף קשר מרכזי זר לבקשתו של המאמן רוני לוי. הירוקים מנהלים מו"מ עם שני שחקנים מספרד שהומלצו ללוי, שנותן עדיפות ראשונה כרגע לולדימיר גדז'אייב. שחקן זר נוסף מיועד לעמדת החלוץ. 

 

הבולגרי מחזיק בכרטיס חופשי ומתאמן כרגע בקבוצה מהליגה השלישית בארצו על מנת לשמור על כושר. גדז'אייב, שמשתייך לסגל נבחרת בולגריה ואף הופיע במוקדמות יורו 2016, שיחק בשנים האחרונות בלבסקי סופיה. נכון לעכשיו יש עדיין פערים כספיים בין הצדדים, אך נראה שהם ניתנים לגישור. לשחקן נאמר להגיע לישראל להתרשמות מהמועדון ומהעיר חיפה והירוקים כאמור ממתינים לו.

 

 

במקביל מחכה לוי לקשר השבדי של אלפסבורג, מרקוס רודן, שרוב תנאיו כבר סגורים, אך עדיין יש פערים של 250 אלף יורו מול קבוצתו. גורם במכבי חיפה ציין כי מלבד הבולגרי והשבדי בוחן לוי שני מועמדים אחרים שהיום יוחלט אם לקדם איתם את המו"מ. למאמן הובטח כי בימים הקרובים ינחת כאן לפחות זר אחד. הבלם הספרדי מארק ואליינטה מתאושש מהפציעה ברגלו ואמור כבר בתוך מספר ימים להיות משותף במשחקי גביע הטוטו הבאים. 

בתוך כך, בתכנית הספורט ב-103FM חשפו כי בעלי הירוקים, יעקב שחר, הבהיר לרוני לוי כי הוא מצפה ממנו לסיים במקומות 1-3. "יענקל'ה הציב לו רף של מקומות 1-3. אם הוא יסיים מקום שלישי, מבחינת יענקל'ה זה לא כישלון – פעם ראשונה ב-20 שנה שהוא מציב רף כזה" אמר יוני הללי והוסיף: "שחר הפיל עליו תיק רציני כשאמר 'רוני לוי הוא הרכש הטוב ביותר של מכבי חיפה'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי