מת'יו דוהמל מעדיף לשחק בצ'מפיונשיפ

דוהמל. סיכוי קטן שיגיע
דוהמל. סיכוי קטן שיגיע | צילום: AFP

החלוץ בוחן הצעות מאנגליה. שחר יפגש עם עזרא בנושא הארכת החוזה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה העבירו בסוף השבוע הילוך במאמצים לצרף כבר השבוע חלוץ זר. בראש הרשימה של המאמן רוני לוי נמצא החלוץ הצרפתי מת'יו דוהמל בן ה-31 ששיחק בעונה שעברה באבניאן ושייך לקבוצת קון שלא תעמוד בדרכו. הצרפתי כבר סיכם את תנאיו הכספים, אך יש לו הצעות נוספות מקבוצות מהצ'מפיונשיפ ובקבוצה טוענים כי הסיכויים שיגיע הם מתחת ל–50 אחוז.

 

החלוץ הצרפתי הבהיר כי ההצעה של חיפה טובה מבחינתו ורק בתוך מספר ימים יתברר אם המו"מ שהוא מנהל במקביל עם שתי הקבוצות האנגליות יבשילו למהלך של חתימה. לוי מצדו, ממשיך לבדוק מועמדים נוספים ורוצה בנוסף לחלוץ גם קשר זר. עם זאת, במועדון מודעים לכך שהמהלך של החיזוק הזר יוביל לאינפלציה של שחקנים המתמודדים על ההרכב.

 

 

המערך האחורי והקישור האחורי כבר סגורים: בשער ימשיך ולדימיר סטויקוביץ'. שני המגנים יהיו איל משומר וטאלב טוואטחה, כשהבלמים יהיו שניים מתוך מרק וליינטה אוראל דגני ודקל קינן. הקישור האחורי יהיה ניקולה דרינצ'יץ' ואביחי ידין. לרוני לוי יתקשה לבחור את ארבעת השחקנים הבאים בהנחה שעד פתיחת העונה ינחתו כבר שני הזרים שהמאמן לוחץ לצרף.

 

לוי. צרות טובות (ערן לוף)

 

גורם המקורב למועדון: "מכבי חיפה תביא בקרוב שני שחקנים זרים שיהיו אמורים לפתוח בהרכב הראשון ולא כקישוט לספסל. הפירוש הוא שעל שני המקומות הנוספים בהרכב יאבקו יוסי בניון ,חן עזרא, איתי שכטר, אלירן עטר, איסמעיל ריאן ואלון תורג'מן. זהו מצב שהבכירים אינם רגילים אליו".

 

שמות נוספים ימתינו להזדמנויות שלהם כמו עטאא ג'אבר, שובל גוזלן ושחר הירש יהיו אמורים לשקול את המשך דרכם, כשבשלושתם מגלות עניין יותר ממחצית קבוצות הליגה. בהפועל תל אביב רוצים את שובל גוזלן ושחר הירש, בבני סכנין הפועל רעננה והפועל עכו הולכים על ג'אבר. נכון לעכשיו מהלך עברתו של אלעד גבאי להפועל חיפה תקוע ואינו יוצא לפועל. 

 

נשיא הקבוצה יעקב שחר אמור להיפגש בקרוב עם חן עזרא המסיים את חוזהו בתום העונה ולהציע לו חוזה חדש לשלוש שנים נוספות, כדי למנוע מצב דומה לאיל גולסה בו יהפוך לשחקן חופשי. כידוע, הירוקים לא זכאים לדמי השבחה מאחר והגיע ממכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי