שרצקי: "רצו שנפסיד". חיימוב: "הצדק ניצח"

חיימוב חוגג עם החברים
חיימוב חוגג עם החברים | צילום: עדי אבישי

הבעלים ושוער קריית שמונה התרכזו בשופט. חסארמה: "האמנתי"

(גודל טקסט)

קריית שמונה זכתה הערב (שבת) בגביע אלוף האלופים אחרי שניצחה 4:5 בפנדלים את מכבי ת"א, לאחר תיקו 2:2 בסיום 120 דקות, ולמרות שהייתה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-59.

 

אך גם התואר הראשון של העונה לא הצליח להרגיע את הקבוצה הצפונית. לדעתם, אוראל גרינפלד, ששפט את המשחק, קיפח אותם מספר פעמים, החל מההרחקה של לואיס גוטיירס. "לא הגיע לו אף אחד מהצהובים, שניהם היו עבירות גבוליות", האשים בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי.

 

 

"אמרתי לו, בשקט, שבמקומו הייתי פורש", הסביר שרצקי מה אמר לגרינפלד. "אני לא רוצה להתבכיין, אבל כולם ראו מה היה. הוא רצה שנפסיד את המשחק. אם לא, אז הוא לא מבין בכדורגל. אני תמיד מאמין ששופטים עושים טעויות, אבל יש גבול. האדום הרס את כל המשחק. אני רוצה שיהיה משחק הוגן".

 

"אני אגיד את זה בעדינות", הוסיף גיא חיימוב, "בדרך כלל הצדק בכדורגל הוא לא גדול, אבל אני שמח שהערב הצדק ניצח". השוער היה מתוסכל מאוד בדו קרב הפנדלים לאחר ששתי עצירות שלו נפסלו בגלל שזז לפני הבעיטה. בפעם השנייה שזה קרה, חיימוב עזב את הרחבה כמחאה וסימן שאינו מתכוון לחזור. "עשיתי מה שהרגשתי", הסביר השוער. "ההרגשה הייתה שאני צריך לקום וללכת. לא היה חסר שהוא פשוט ייתן להם את הגביע. אולי עשיתי טעות, אבל בסופו של דבר חזרתי. והכל הסתדר לטובה".

 

חיימוב, שגדל כידוע במכבי ת"א, מחזיק להם אצבעות באירופה אך הביע אכזבה מהאוהדים הצהובים שקיללו אותו במהלך המשחק: "מאחל להם בהצלחה ביום רביעי, זה חשוב לכדורגל הישראלי. אני מאוד מאוד מאוכזב מהקהל של מכבי ת"א ואיך שהתנהג כלפיי. לא רוצה להגיד התנהגות מבזה, אבל בסדר, זכותם".

 

חיימוב נוטש (זמנית) את השער. "בסוף הכל הסתדר לטובה" (עדי אבישי)

 

והיה גם משחק, ואפילו תואר שחולק עם לא מעט פרצופים מחייכים. כולל אלו של איזי שרצקי וגיא חיימוב. "הפתעה גדולה, בפנדלים כבר לא האמנתי. משהו מדהים", הודה הבעלים. "יש לי צמרמורת עכשיו", הוסיף חיימוב. "זה כיף, מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה".

 

בצד המפסיד, בעיקר דאגו לכבד את המנצחת. "באופן כללי, מגיע להם התואר כי הם חזרו פעמיים מפיגור כשהם בחיסרון מספרי", הסביר סלבישה יוקאנוביץ'. "ספגנו שערים קלים, וזו לא הפעם הראשונה. שילמנו את המחיר במקום לגמור את המשחק", הוסיף המאמן שנשמע קצת מודאג לקראת פלייאוף האלופות מול באזל ביום רביעי. "הרמה הזאת לא תספיק למשחקים חשובים באירופה. אנחנו תלויים בערן זהבי, אם הוא מבקיע אז המצב טוב. אם לא, אז אנחנו בבעיה".

 

"ברגע זה אנחנו לא נראים מספיק טוב", הסכים איתן טיבי. "נצטרך להיות יותר טובים בהמשך. כרגע בתחילת העונה יותר קשה לנו, כך גם היה בעבר. נצטרך לעשות את השדרוג כמה שיותר מהר", הוסיף הבלם שהעדיף לא להסתכל אחורה. "אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לכיוון באזל".

 

יוקאנוביץ'. יודע להפסיד בכבוד (עדי אבישי)

 

בצד השני על הקווים זכה סלאח חסארמה, שהחליף בקיץ את ברק בכר, בתואר ראשון כמאמן. "אני שמח מאוד. מקווה שזה לא יהיה האחרון", הסביר המאמן. "גם כשלא נראינו טוב האמנתי", הוסיף חסארמה. "וראינו היום שהשחקנים עשו את המקסימום, ובעשרה שחקנים להבקיע פעמיים מול מכבי זה לא מובן מאליו. מגיע להם כל הכבוד".

 

חסארמה חוגג. "מקווה שזה לא התואר האחרון בקריירה" (עדי אבישי)

 

למרות הזכייה בתואר, בקריית שמונה העדיפו להישאר צנועים. "לא צריך לצאת בהצהרות", הסביר חסארמה. "הליגה עוד לא התחילה, אנחנו צריכים להתחזק ולהיות טובים יותר. אני מאמין בעצמי, מאמין שאנחנו בדרך הנכונה". "אנחנו צריכים עוד קצת", הוסיף איזי שרצקי. "אני סומך על סלאח. אם ניצחנו אותם עם עשרה שחקנים ושופט נגדנו, אני לא יודע מה יהיה בהמשך".

 

שרצקי מנחם את זהבי. בפעם האחרונה העונה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי