מכבי נתניה: אושרה הלוואה של 10 מיליון ש"ח

אוסידון (במרכז) עם פיירברג-איכר. בשורות משמחות לצהובים
אוסידון (במרכז) עם פיירברג-איכר. בשורות משמחות לצהובים | צילום: רן אליהו

ההלוואה מסירה את החשש מהליך פירוק. זאב חיימוביץ' מועמד לקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה קיבלה אמש (רביעי) בשורה משמחת ביותר, אחרי שעיריית נתניה אישרה את מתן הערבות להלוואת 10 מיליון השקלים לכיסוי הגרעון השוטף של המועדון.

 

כבר שבועות רבים מנסים קברניטי העירייה, בשליחות ראש העיר מרים פיירברג-איכר, לשכנע את רוב חברי מועצת העיר להעניק לקבוצת הדגל של העיר את אישור הערבות להלוואה כדי שתוכל להתקיים ולהסיר מעליה את עננת הפירוק – שכידוע, למרות שאושרה כבר בבקרה התקציבית, המשיכה לרחף כיוון שהיו"ר, דורון אוסידון, גילה בתקופה האחרונה כי גובה החובות וההתחייבויות של אלי שגב היו גדולות משמעותית ממה שחשבו תחילה.

 

 

כעת, עם לקיחת ההלוואה, נתניה תקבל מעיריית נתניה כמיליון שקלים בלבד בשנה במקום שניים, וכך למעשה תוחזר ההלוואה לבנקים אשר יעניקו את האשראי לקבוצה. ההליך ייעשה בפיקוח צמוד של אנשי העירייה ואנשי הכספים החדשים של המועדון.

 

בהיבט המקצועי, שלומי דורה לא רגוע בעקבות עזיבתם המפתיעה של הבלם עידו לוי והקשר זארקו גרבוביץ' שעומד להיות משוחרר מן הקבוצה לאחר שהגיע פצוע.

 

נתניה עשויה להביא בלם נוסף במקומו של עידו לוי, כאשר זאב חיימוביץ', שעדין לא עבר בבקרה התקציבית ברעננה, הוזכר כמועמד. אם העסקה תצא לפועל, ישוחרר דודי תירם מן הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי