חיים יעקב: "גרינפלד לקח החלטות שיפוט נכונות"

גרינפלד פוסק על כדור חוזר. זוכה לגיבוי נרחב
גרינפלד פוסק על כדור חוזר. זוכה לגיבוי נרחב | צילום: עדי אבישי

השופט לשעבר ומבכירי האיגוד: "הפרה בוטה של החוק מצדו של חיימוב"

(גודל טקסט)

הטלפון של אוראל גרינפלד לא הפסיק אתמול (ראשון) לצלצל. עשרות שופטים, מהעבר ומהווה, עשו זאת כדי להחמיא לו על שיפוט מעולה במשחק "אלוף האלופים".

 

גרינפלד קיבל מחמאות על החלטותיו לפסול שני פנדלים שעצר שוער קריית שמונה גיא חיימוב, על ההחלטה שלא לפסוק פנדל לזכות קריית שמונה עוד במחצית הראשונה, ויותר מכך זכה השופט לשבחים על כך שלא הרחיק את חיימוב, שהתפרץ לעברו, וגילה כלפיו הבנה ואנושיות. גרינפלד עצמו הודה לכולם, אבל יותר מכל שיחות הטלפון, ריגשה אותו הודעה ששלח חיים יעקב, מבכירי איגוד השופטים, לקבוצת וואטסאפ שבה חברים כל סגל שופטי ליגת העל וחברי הוועדה המקצועית של האיגוד.

 

 

כך כתב יעקב: "במהלך בעיטות ההכרעה נפסקו ע"י גרינפלד בעיטות עונשין חוזרות בשל הפרה בוטה של החוק מצדו של חיימוב, שהתקדם מקו השער טרם ביצוע הבעיטה. מדובר בהחלטות שיפוט נכונות והשופטים מתבקשים לפעול כאמור לעיל. חוזר רשמי בעניין יישלח לאחר ניתוח האירועים בכנס הבא".

 

אוראל גרינפלד הבין לאומי מאז 2012 הוא חבר באיגוד השופטים ב-18 השנים האחרונות. הוא החל לשפוט במחוז השרון והתקדם במהירות, ומאז 2004 הוא נמנה על סגל השופטים הבכיר. אתמול הוא הופתע לשמוע על דברי הביקורות שהושמעו נגדו תוך שהוא מציין בפני ידידיו: "במהלך המשחק יש כל מיני שיחות בין שופט למאמנים ולשחקנים, אבל מפתיע היה לשמוע אחרי המשחק טענות פוגעות כל כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי