ורד: "כבר מהאימון הראשון ראינו שבארי שחקן מצוין"

בארי. קיבלנו המלצות מחיפה
בארי. קיבלנו המלצות מחיפה | צילום: אודי ציטיאט

שלומי דורה: "הייתי מעדיף שעל כל שחקן שנפצע היום היינו סופגים שער"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ניצחה אמש (ראשון) את הפועל באר שבע 0:2 והבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר של גביע הטוטו. מי שהצטיין במשחק היה שחקן הרכש, חמזה בארי, שאפילו לא השלים שבוע אימונים בקבוצה. "כבר מהאימון הראשון כולנו ראינו שחמזה בארי זה שחקן עם יכולות גבוהות", אמר בסיום עומר ורד.

 

"נצמדנו לתכנית המשחק", אמר שלומי דורה בסיום. "ראיתי את חמזה בקלטות לפני כן וגם קיבלתי עליו חוות דעת והמלצות מאנשי מכבי חיפה. אני מקווה שהפציעות של אנדריי מישצ'נקו ושמעון הרוש לא רציניות כי נמאס לנו כבר להתארגן כל שבוע מחדש כי מישהו נפצע. אלו לא פציעות של כושר גופני, אלא של חוסר מזל. יש דיבורים לגבי ישראל זגורי, זה עוד שחקן שיכול להוסיף לנו כוח בחלק הקדמי".

 

 

"זה מעודד שלא ספגנו בכל שלב הבתים אבל הייתי מעדיף שעל כל שחקן שנפצע היום היינו סופגים שער במקום ומסיימים בתיקו 2:2. אם נהיה במתכונת של תיקו בחוץ וניצחון בבית אז אנחנו בכיוון הנכון."

 

דורה. "זה מעודד שלא ספגנו" (אודי ציטיאט)

 

מהצד השני, ברק בכר נשמע אופטימי למרות ההפסד: "כשאתה מפסיד אתה אף פעם לא מרוצה, אני חושב שהגענו היום ליותר מצבים מאשר במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים פשוט היום לא ניצלנו אותם. ההפסד הזה מאחורינו, כמו שלא הסתנוורנו מהניצחון בשבוע שעבר ככה לא ניכנס היום לדיכאונות. אנחנו חייבים לפתוח טוב את העונה ואני לא מאוכזב מהקבוצה אני בטוח שבליגה זה כבר ייראה יותר טוב."

 

"הבטחנו כבר לפני היום את העלייה אז זו הייתה הזדמנות לעוד שחקנים לשחק, אני כבר יודע פחות או יותר איך אני הולך לשחק ביום ראשון נגד קריית שמונה. בקצב של הפציעות של המגנים הימניים שלנו אולי עוד אני אחזור לשחק בסוף, אני מקווה שבן ביטון יהיה כשיר למשחק הקרוב".

 

שחקי ב"ש בסיום. "רק גביע הטוטו" (אודי ציטיאט)

 

"טוב שההפסד הזה הגיע בגביע הטוטו ככה נתעורר לקראת הליגה", אמר בסיום רועי גורדנה. "אנחנו לא מדברים על אליפות בשלב הזה של העונה, אין קבוצה חוץ ממכבי ת"א שיכולה בשלב הזה לדבר על אליפות".

 

"אנחנו עדיין צריכים להתחבר, יש הרבה שחקנים חדש ומאמן חדש אבל צריך לזכור שזה עדיין רק גביע הטוטו עם כל הכבוד, לא נקבור את עצמנו אחרי ההפסד הזה. אנחנו הפועל באר שבע ועם כל הכבוד ליריבות אנחנו תלויים רק בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי