ההימור של שרצקי ישתלם? ק"ש תחת זכוכית מגדלת

קש חוגגת. ובסיום העונה?
קש חוגגת. ובסיום העונה? |

עם מאמן צעיר הקבוצה הצפונית רק רוצה צמרת. התחזית לעונה הקרובה

(גודל טקסט)

אחרי הדחה מאירופה וזכייה בסופרקאפ, סגנית האלופה, עירוני קריית שמונה נערכת לעונה אחרי קיץ מרתק. סלאח חסארמה קפץ מהנוער לעמדת המאמן בבוגרים והקפיץ עימו את אוגו אזצ'קו לבוגרים. רועי שוקרני ואור אוסטוינד הגיעו מהפועל חיפה וגם לואיס גוטיירס חזר לקדנציה שנייה. הנה לכם הקיץ של הקבוצה הכי צפונית של ישראל עם מבט קדימה בנקודות.

 

תחזית אופטימית

בחירת זרים נכונה בתוספת רכש ישראלי מוצלח, תביא שוב את החבורה מהצפון למאבק משולש עם מכבי ת"א והפועל ב"ש על כתר האליפות. הכדורגל השמח ונטול הלחץ מזכיר לכולם שקרית שמונה עדיין כאן ובמועדון הספיקו כבר לשכוח, שרק הקיץ עזבו את הקבוצה שניים מהמלפפונים הגדולים ביותר.

 

 

תחזית פסימית

פתיחת עונה איומה דואגת להזכיר לקבוצה הצפונית גם את הצד הפחות מוכר של התחתית. הזרים לא מזכירים את קודמיהם כשגם הרכש המקומי מתקשה להיכנס לנעליהם הגדולות של רועי קהת ושיר צדק.  אחרי עוד תצוגת נפל במחזור ה-6 כיסאו של סלאח חסארמה כבר התנדנד.

 

נקודת האור

איזי שרצקי הוכיח, בפעם המי יודע כמה שאצלו לא משחקים שמות. כן, גם כשמדובר במאמנים. גם העונה, אחרי ברק בכר ורן בן שמעון, שרצקי נתן את האמון במאמן קבוצת הנוער, סלאח חסארמה. הבעלים מאמין במאמן הצעיר והיכרות רבת שנים עם האחרון העניקה לו עוד נקודות זכות בדרך להימור של הקיץ.

 


חסארמה. יוכיח את עצמו? (עדי אבישי)

 

הפריצה

עם מאזן כיבושים של 47 שערים בליגה הלאומית במדי לא מעט קבוצות, עידו אקסברד רוצה סוף סוף להוכיח שיש לו את זה גם בליגה של הגדולים. אין ספק שמדובר בחלוץ מוכשר, עם נתונים פיזיים יוצאים מהכלל. אקסברד יודע שהעונה היא אולי ההזמנות האחרונה שלו להוכיח לכולם ובעיקר לעצמו שהוא צריך, יכול ומסוגל לחורר רשתות ולהיות אימת השוערים גם בליגת העל.

 

 

עקב האכילס

אין זה סוד כי אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחה, בטח בקבוצת כדורגל הוא סגל עמוק. לקריית שמונה יש אמנם הרכב ליגה סביר, אך סגל הקבוצה קצר ומורכב בעיקר משחקנים אלמונים ושחקני נוער. בליגה כל כך קשה וארוכה, עם פציעות ומורחקים, עלולה למצוא עצמה הקבוצה מותשת ולשלם על כך מחיר כבד.

 

טריוויה

1. לבעלים איזי שירצקי יש בן שהיווה בעבר את אחת ההבטחות הגדולות ביותר של הכדורגל הישראלי והיה קפטן נבחרת הנוער ומכבי ת"א ואף שיחק בנבחרת הנוער לצידם של אייל ברקוביץ ויניב כהן ממכבי חיפה. ניר שירצקי פרש בגיל 18 מכדורגל ונרשם לקורס טיס.

 

2. מאמן הקבוצה סאלח חסארמה שיחק במועדון שבע עונות רצופות והיה שותף מלא באליפות ההיסטורית של הקבוצה.

 


שרצקי. הפסיד כוכב בבית? (אודי ציטיאט)

 

3. מיקומה הנמוך ביותר של הקבוצה הוא 1 בליגה א', הליגה הרביעית בזמנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי