לא נח: זהבי ב-11 של מכבי ת"א, גם פרץ ומיטרוביץ'

זהבי. אי אפשר בלעדיו
זהבי. אי אפשר בלעדיו | צילום: אודי ציטיאט

יוקאנוביץ' נתן מנוחה לבן חיים הבלם והחלוץ לפני סכנין ב-17:45, אך הקפטן יפתח. גם ורמוט ויצחקי בהרכב הצהובים

(גודל טקסט)

הנושא המרכזי עליו מדברים במכבי תל אביב יעמוד כבר הערב (שבת) ב-18:45 במבחן: האם "קבוצה ב'" מסוגלת להמשכיות במאבק על תואר האליפות ללא מרבית כוכביה?

 

לא פחות משבעה שחקנים שהיו ביום רביעי על הדשא בבאזל יהיו נגד בני סכנין ביציע או על הספסל. שימו לב למהפך בהרכב ושמירת הכוחות לקראת המשחק ביום שלישי נגד באזל הצ'מפיונס.

 

 

טל בן חיים הבלם, יובל שפונגין, גל אלברמן, נוסא איגיבור, אבי ריקן וטל בן חיים החלוץ יוחלפו, כשהצהובים מנסים ליצור מצב שכל מי שעולה בהרכב הוא הראוי ביותר ואינו נופל ביכולתו מהאחרים. ההרכב השני לכאורה יהיה אמור לספק כבר הערב בבלומפילד הוכחות כי הסגל הרחב של הקבוצה איכותי ואינו מושפע מזעזועים בהרכב.

 

 

גורם המקורב לקבוצה אמר: "מצב שכזה נלקח בחשבון ולא בטוח כלל שזה יצליח. אי אפשר לסכן הערב שחקנים כמו אלברמן, ריקן, טל בן חיים הבלם והחלוץ ושפונגין שלושה ימים לפני באזל. גם מנצ'סטר יונייטד ריאל מדריד וברצלונה לא עושות מהפכים כל כך משמעותיים בהרכב בתפר שביין הליגה לצ'מפיונס כך שהכל עובר הערב למבחן התוצאה ולחשיבה של השחקנים שיודעים שאין יותר קריאות השכמה".

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מקיים שיחות עם שחקניו בהן הוא מדבר על היותה של מכבי תל אביב קבוצה מחוברת וכל שחקן בסגל אמור להיות ראוי לחולצת ההרכב הראשון. בשני משחקי גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב (במחצית הראשונה) ונגד מכבי פתח תקווה נראו המחליפים ששיחקו אבודים על כר הדשא, לא מחוברים וחסרי אנרגיות חיוביות.

 

ורמוט. ייקח את ההזדמנות? (עדי אבישי)

 

הרכב מכבי ת"א: חואן פאבלו, אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', דור פרץ, גילי ורמוט, דור מיכה, ברק יצחקי, ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי