ראדי ביקר את מני לוי עם גביע המדינה

מרגש. מני לוי עם מהראן ראדי והגביע
מרגש. מני לוי עם מהראן ראדי והגביע |

בלעדי: שחקן מכבי ת"א לשעבר, שהתמוטט, זכה לביקור מרגש

(גודל טקסט)

אירוע מרגש נרשם היום (ראשון) בשעות הצהרים המוקדמות כאשר שחקן מכבי ת''א מהראן ראדי הגיע לביקור פרטי בביתו של שחקן הקבוצה לשעבר מני לוי, שהתמוטט בינואר 2002 במהלך משחק בין מכבי ת''א לבית''ר ירושלים באצטדיון טדי.

 

ראדי, שהצטיין במשחק גמר הגביע ואף כבש שער נאה בניצחון 2:6 על הפועל באר שבע, הפתיע את לוי ובני משפחתו שהגיע לביקור עם גביע המדינה. המפגש יצא לפועל ביוזמתו של אוהד הקבוצה דן בונבידה מדימונה שמקורב למשפחה. בונבידה:''היה חשוב לנו כאוהדים להביא את הגביע למני שהוא חלק אינטגרלי מהמועדון ואחד הסמלים שלו. אין יותר ראוי לביקור משחקן שמייצג אחדות רוח של דו קיום ושלום מאשר מהראן ראדי.

 

אמו של מני, דליה לוי אמרה: ''מהראן התרגש מאוד מהביקור ושימח את מני שהביא לו את הגביע.  לפני מספר שבועות יצא לי לחזק את מהראן באמצעות הפייסבוק אחרי שקיללו אותו והוא רצה להחזיר לנו ולשמח את מני עם הגביע'' אמרה והוסיפה ''אני מודה לו ומעריכה אותו ורוצה לאחל מזל טוב בשם המשפחה למועדון ולאוהדים הנפלאים שממשיכים לחזק ולתמוך בנו על הזכייה בטרבל ובנוסף אנו מאחלים בהצלחה למכבי באירופה''.

 

מני לוי מטופל בביתו בעשר השנים האחרונות. טיפול שכולל חדר מיוחד עם כל מיני מכשירים, תרגילים שנועדו לחזק את מערכות גופו. הוא מגיב למשפחה הקרובה ולחברים ומתקשר.

 


ראדי ואימו של לוי, דליה עם האוהד בונבידה (אורי משיח)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי