"הדיבורים על זעזוע פגעו בקבוצה"

|

אלי כהן מכין תירוצים? הפועל ת"א תתארח אצל הפועל חיפה (שבת, 16:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג      צילום מסך

מאמן הפועל ת"א אלי כהן שלח היום (חמישי) מסר חד להנהלת הקבוצה ולחברי עמותת האוהדים בכל הקשור להדלפות הרבות לאחרונה על עתיד המועדון בעונת המשחקים הבאה כשדיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חיפה בשבת ב-16:45 (שידור חי של המשחק בספורט1 ובספורט1 HD).

"הדיבורים פה על זעזוע פגעו בקבוצה, חד משמעית" אמר השריף והוסיף: "לאנשים פה יש משפחות לפרנס וזה פוגע בהם, אני הרגשתי את הטפטוף של זה כבר באימונים. עברתי את זה בשני מועדונים אחרים כבר בעבר, אבל צריך לשנס מותניים ואני מקווה שנצליח לעשות זאת ולהישאר בליגה".

כנשאל לגבי העובדה כי המועדון לא מעוניין שימשיך כמאמן הקבוצה בעונה הבאה, השיב: "לאנשים אחרים יש אולי אינטרס לדבר על מעמדי. לא מזיז לי שאומרים שלא אמשיך. הפועל ת"א הוא מועדון שיקר לליבי ונצטרך לחכות ולראות מה יהיה".

ייחסר מהמשחק מול הפועל חיפה. שי אבוטבול (עדי אבישי)

כהן, שרחוק כעת 10 נקודות ממקום המוביל לירידת ליגה גם התייחס להורדת הנקודות של מ.ס אשדוד, שירדה למקום האחרון בטבלה וגרמה להרבה רעש בקבוצות התחתית: "רגע שזה מגיע לקביעת היורדות, אני מקווה שזה לא יקרה ואני מקווה שפיפ"א תשנה את דעתה. אנחנו לא צריכים להסתכל על זה, אלא להבטיח כמה שיותר נקודות ולסיים את העונה ברושם טוב".

הפועל תחסר את הקפטן שלה, שי אבוטבול שמוצהב ולא יהיה בסגל, וכמו כן את הקשר-חלוץ, שגיב יחאזקל הצעיר והמוכשר ששבר את ידו וייעדר בשבועות הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי