פראיירים: 0:0 חלש בין מכבי חיפה ומכבי פ"ת

משחק לא משכנע בסמי עופר
משחק לא משכנע בסמי עופר | צילום: ערן לוף

הירוקים החמיצו הזדמנות לעלות למקום הרביעי אחרי משחק לא טוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגיעה הערב למשחק בידיעה שניצחון מעלה אותה למקום הרביעי, שככל הנראה יוביל לאירופה, אבל הירוקים הציגו משחק חלש, התקשו להיכנס למשחק ולייצר מצבים וסיימו את המשחק בתיקו 0:0 מאכזב מול מכבי פתח תקוה, שמצידה עדיין מחפשת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון.

 

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחים ששלטו במשחק ואיימו מספר פעמים על השער, כשרק עמוק בתוך המחצית התעוררו שחקניו של בלבול. 

 

לקראת תום המחצית הראשונה, צביקה לוי, השופט הרביעי, הרחיק את מרקו בלבול, אבל שופט המשחק איתן שמואלביץ' לא שמע במערכת השמע את דיווחו של לוי ובלבול נשאר על הקווים. המאמן עודכן במהלך המחצית שהוא מורחק, ואת המחצית השנייה ראה מהיציע, תוך כדי שהוא מעביר הוראות לצוות המקצועי שלו שעל הספסל.

 

במהלך המחצית השנייה המארחים אומנם התעוררו, ולפרקים היה נראה שגם יכבשו, אבל בסופו של דבר שחקני חיפה, ובעיקר שכטר, אכזבו ולא השכילו לנצל את ההזדמנות ולעבור את בית"ר ירושלים הרביעית.

 

מכבי פתח תקוה יכולה לצאת מעודדת מהנקודה שחילצה סמי עופר, אבל הנתון המדאיג מבחינתם שעדיין לא מצאו את השער ולו פעם אחת במסגרת הפלייאוף העליון.

 

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס הוקרה לאשר עלמני, שחקן מכבי חיפה לשעבר ומאמן מחלקת הנוער של הירוקים למעלה מ-20 שנה, שהיה חלק מהזכייה ההיסטורית בגביע הראשון של המועדון ב-1962. 

 

 

היכנסו לזירת המשחק

 

מהלך המשחק:

 

דקה 5 

ההזדמנות הראשונה במשחק שייכת למכבי פ"ת. בן דיין העביר כדור מאגף שמאל, רועי דיין שהיה ברחבה המשיך מהאויר אבל הכדור פספס את המסגרת.

דקה 13

הזדמנות נוספת לאורחים שעדיפים בדקות הראשונות. מונונגה הכניס כדור לבן דיין שחדר לרחבה ובעט כדור חזק לשער, אבל סטויקוביץ' היה במקום.

דקה 32

הפעם קבהא הוא זה שניסה ל הכניע את סטויקוביץ'. הקשר שיחרר בעיטה מ-16 מטר אבל השוער קלט ללא קושי.

דקה 46

מרקו בלבול הורחק לקראת תום המחצית הראשונה, אבל תקלה במערכת השמע של השופטים דחתה את הודעה למאמן. את המחצית השניה הוא כבר העביר ביציע.


בלבול המורחק עולה ליציע (צילום: ערן לוף)

דקה 53

פתח תקוה הגביה כדור לרחבה , דיין נגח אבל פספס במעט את המסגרת.

דקה 62

שכטר באגף ימין רץ עם הכדור לרחבה ומסר לעטר שמ-8 מטרים בעט לשער אבל לא דייק ופספס את המסגרת.

דקה 70

חיפה סוף סוף נכנסת לעניינים. ראיוס בעט פצצה לכיוון השער, עטר לא היה חד מספיק, הסתבך עם הריבאונד ופספס הזדמנות לכבוש.


לא הצליח להיכנס לעניינים. איתי שכטר  (צילום: ערן לוף)

 

הרכבים:

 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי (וויאם עמאשה 81), אברהם פאס, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, אביחי ידין (רובן ראיוס 56), מדו קמארה, חן עזרא (עידן ורד 65), יוסי בניון, אלירן עטר, איתי שכטר

 

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, עומר דנינו, איבן הרצג, דור אלו, דדי בן דיין, בראיין גרזיצ'יץ', יואכים מונונגה (דויד סולארי 66), מרוואן קבהא, עידן שמש, רועי דיין (עוז פרץ 60)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי