מנדיונדו מעוניין להשאיר את קלמן. לינגאנה בדרך החוצה?

העביר מסר לכבירי. סזאר מנדיונדו
העביר מסר לכבירי. סזאר מנדיונדו | צילום: אתר רשמי הפועל ת"א

המאמן רוצה להשאיר את הבלם. במידה ושלושת הרומנים יחתמו, הקשר יושאל

(גודל טקסט)

מאמן הפועל ת"א, סזאר מנדיונדו העביר מסר חד לבעלי הקבוצה, אמיר כבירי, לפיו הוא מעוניין להשאיר את הבלם ההונגרי, דיויד קלמן ולא להשאילו.

 

במידה ושלושת הרומנים, מיחאי פאנטילי, קלאודיו בומבה וליביו אנטל, בהם מעוניינת הפועל אכן יחתמו בסופו של דבר, הרי שהפועל נמצאת במצב מקצועי בעייתי בו חתומים אצלה לא פחות מארבעה קשרים זרים והיא נותרה ללא חלוץ חוד איכותי.

 

הדבר עשוי להביא לכך שמי שיושאל מהקבוצה יהיה קשר הרכש החדש מהפועל ר"ג, ג'ף לינגאנה, שכבר עודכן בנושא והובהר לו כי אם לא ימצא חלוץ ישראלי בכיר, המאמן עשוי לוותר על שירותיו והוא יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל או לחילופין בליגה הלאומית.

 

משולש רומני בהפועל. ליביו אנטל במדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

 

הפועל תל אביב הודיעה כי במהלך הערב ינחתו בישראל צמד הרומנים, מיחאי פאנטילי וקלאודיו בומבה. השניים יגיעו לישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ובכדי לפתוח עימם משא ומתן בנוגע לשכרם בשנים הקרובות בהפועל.

 

לגבי פאנטילי, תנאיו הכספיים סגורים ברובם מול סוכניו של השחקן ולא צפויים להיערם קשיים מיוחדים במהלך המשא ומתן הכספי, אולם, בכל הקשור לבומבה, שלא מתלהב אגב להגיע להפועל ת"א, עושה רושם כי הקשר מעוניין להרוויח סכומי כסף גבוהים במיוחד ועשוי לדרוש כחצי מיליון יורו לעונה, שכר שבהפועל ת"א לא יסכימו לשלם בשום פנים ואופן ויש להמתין ולצפות להתפתחויות בגזרתו.

 

אגב, פאנטילי עדין לא הסדיר באופן סופי את שחרורו מקבוצת אל-הילאל הסעודית אך בהפועל מאמינים כי לאור העובדה שפיפ"א מעורבת בעניין, הדבר יבוא לידי פתרון בשבועיים הקרובים, לכל היותר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי