רשמית: פינטילי ובומבה חתמו בהפועל תל אביב

פינטילי. המועדון הישראלי הכי מוכר באירופה
פינטילי. המועדון הישראלי הכי מוכר באירופה | צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

בשבוע הבא צפוי לנחות גם ליביו אנטל ולסכם את תנאיו מול אמיר כבירי

(גודל טקסט)

הקשרים הרומנים, מיחאי פינטילי וקלאודיו בומבה, הצטרפו רשמית להפועל ת"א לאחר שעברו את הבדיקות הרפואיות וחתם היום על חוזה בקבוצה.

 

פינטילי (1.80, 30) מחזיק ברקורד עשיר בנבחרת רומניה במדיה רשם 24 הופעות מאז משחק הבכורה שלו בשנת 2011. השחקן החל את הקריירה שלו כבלם, ובעונת 2009/10 פרץ קדימה במדי קבוצת אינטרנשיונל, בטרם עבר לקבוצת פאנדורי, במדיה רשם שתי עונות מצוינות כקפטן כאשר תופקד כקשר אחורי.

 

 

בקיץ 2012 עבר לסטיאווה בוקרשט, ששילמה תמורתו 850 אלף יורו. פינטילי שימש כקפטן סטיאווה בשתי העונות בהן כיכב במדי הקבוצה וזכה עימה בשתי אליפויות רצופות במהלכן הוכתר לקשר הטוב ביותר ברומניה. בקיץ 2014 אל-הילאל הסעודית שילמה תמורתו 2.4 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה ארוך טווח, אולם לאחר 12 משחקים במדיה, הקבוצה הסעודית לא עמדה בתשלום שכרו והוא הושאל בינואר לפאנדורי הרומנית בה רשם 10 משחקים עם שער ובישול אחד.

 

עם חתימתו אמר פינטילי לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "לכבוד הוא לי להצטרף למועדון מצוין כמו הפועל ת"א, שהוא המועדון הישראלי הכי מוכר באירופה. כשהתחלתי להתעניין יותר לעומק בקבוצה, ראיתי סרטונים של משחקים בבלומפילד עם סאונד ואווירה שכל שחקן אוהב לשחק בכאלו תנאים מול קהל כזה ואני כבר מחכה לאימון הראשון כדי לפגוש את יתר השחקנים. מהפגישות שערכתי עם ההנהלה, הבנתי שנבנית פה קבוצה עם הרבה מחשבה והשקעה לטווח ארוך, שתשאף לנצח בכל משחק וכמובן לזכות בתארים".

 

קלאודיו בומבה. נחשב לכישרון גדול ברומניה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

 

בומבה, בן ה-21 נחשב לכישרון המוביל ביותר ברומניה היום. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הרומנית הבוגרת בהיותו בן 18 בלבד ומשתייך כיום במקביל גם לסגל הנבחרת הצעירה. בומבה משחק בעמדת הקשר ההתקפי, כאשר לרוב הוא משחק בכנף שמאל, אך יכול לשחק גם במרכז.

 

בומבה אמר היום לאתר הרשמי של הפועל ת"א: "אני נרגש לקראת המעבר לקבוצה חדשה ולמקום חדש ושמח להגיע להפועל תל אביב. אני רואה וקורא שכל יום מצטרפים שחקנים חדשים ומצוינים לקבוצה ומבין שנבנה פה משהו טוב. שמחתי לראות שהמועדון מתכנן לקיים מחנה אימונים ברמה הגבוהה ביותר בגרמניה ואל מול קבוצות מצוינות. זה מראה על השאיפה של המועדון ועל המקצועיות והרצינות".

 

לאחר חתימתם הקבוצה, יתפנה כעת אמיר כבירי להחתים את ליביו אנטל, שכפי שפורסם בספורט1 האדומים הגיעו לסיכום עם קבוצתו הטורקית על רכישת כרטיס השחקן של הרומני במחיר של 600 אלף יורו. אנטל יגיע בתחיל השבוע הבא לישראל במטרה לשבת עם כבירי ולסכם את שכרו בקבוצה לשלוש השנים הקרובות. 

 

אנטל. יגיע לישראל בשבוע הבא (ערן לוף)

 

הבוקר פורסמו תוצאות הבחירות לדריקטוריון עמותת האוהדים שיכללו את הנציגים הבאים: בארי בן זאב, שרה מוזס, דני בילקר, פיצ'י דובינר, אסף וולף, עידן לוי, יובל לידור. יו"ר העמותה, אלי פסטמן, בירך את הנבחרים: "וועד הנבחר הוא רב גוני וכולל בתוכו אנשים עם נסיון רב. אני משוכנע שהוועד הזה יקדם את העמותה ויתרום רבות למועדון"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי