צפו: 1:3 לבית"ר ירושלים על מ.ס אשדוד

דראפיץ'. ניצחון בכורה בבירה
דראפיץ'. ניצחון בכורה בבירה | צילום: דני מרון

לידור כהן, זמיר ועוזרי כבשו בהכנה מול היורדת ללאומית, עוואד איזן זמנית

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מודל 2015 ערכה הערב (שני) ניסוי כלים ראשון בסגל החדש, במשחק הכנה נגד מ.ס אשדוד במתחם בית וגן. המארחת ניצחה 1:3 משערים של לידור כהן (28), נס זמיר (70) ואיתי עוזרי (79), כאשר עוואד (38) איזן זמנית אחרי טעות קשה של שוער הירושלמים, בוריס קליימן.

 

המשחק האחרון בין הקבוצות הסתיים בתיקו 3:3 נפלא, אך מאז השתנה רבות. אשדוד לא הפסיקה להפסיד וירדה ליגה, בית"ר טיפסה לצמרת ואף השיגה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, אך קשה למצוא הרבה שחקנים שהיו בהרכב גם אז וגם היום.

 

 

את בית"ר ירושלים עזבו הקיץ תומר סוויסה, ססאר ארסו וזאב חיימוביץ', כאשר גם אלי דסה וליביו אנטל בדרך החוצה ואופיר קריאף וחנן ממן מתנדנדים. על הקווים עומד סלובודן דראפיץ' בן ה-50, שינסה להיות המאמן הראשון תחת אלי טביב שמסיים עונה מלאה.

 

מ.ס אשדוד, שסיימה את הליגה אשתקד במקום האחרון, החליפה את ניר קלינגר באייל לחמן. למעשה, מאז ה-17 בינואר היא לא השיגה ניצחון.

 

דקה 18

כדור חופשי מ-18 מטרים לבית"ר י-ם, קלאודימיר בעט כדור מסובב שחלף ליד הקורה והחוצה.

דקה 28

0:1 לבית"ר י-ם – איציק כהן הגביה לרחבה, לידור כהן התמקם היטב ונגח לרשת.

דקה 38

1:1 – קליימן שגה קשות כשניסה להרחיק כדור ברגלו, הכדור נחטף ממנו ועוואד כבש מקרוב את שער השוויון.

דקה 54

תומר ירוחם בעט מ-25 מטרים לשער אשדוד, אך מחוץ למסגרת.

דקה 70

1:2 לבית"ר י-ם – דובב גבאי שנכנס כמחליף, שלח כדור טוב אל נס זמיר שהחזיר את היתרון למארחת.

דקה 79

1:3 לבית"ר י-ם – כדור שהוגבה לרחבת אשדוד, הגיע אל איתי עוזרי שדחק מקרוב פנימה.

ההרכבים:

 

ביתר ירושלים: בוריס קליימן, תומר ירוחם, טל כחילה, דושאן מטוביץ', רוסלן ברסקי, קלאודימיר פריירה, עומר נחמני, לידור כהן, איציק כהן, עומר אצילי, דניאל אסקלינג.

 

 

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, תום בן זקן, עידן מקדש, ניר ברדע, דין דויד, סעיד דיאב, עדן מור, חאטב עוביידה, רחמים צ'וקול, יצחק אספה, אור אינברום.

 

דראפיץ' אמר בסיום: "הכי חשוב מהמשחק הזה שכולם יצאו בריאים. זה היה חשוב לחזור לתלם, ולהתאמן".

 

לקראת ההכנות למשחק מול הקזחים באירופה הוסיף: "אנחנו מנסים לעשות את המקסימום. זו קבוצה שנמצאת באמצע העונה בארצה ואנחנו ננסה לחזור משם עם תוצאה טובה כדי להכריע את המשחק בטדי. נעבוד קשה כדי לעבור את המשוכה הזאת".

 

לסיום נשאל על עתידם של אלי דסה ואופיר קריאף ואמר: "אלי טביב ידבר איתם ואם זה יסתדר, אני אשמח".

 

אייל לחמן אמר מן העבר השני: "קשה לקרוא לזה משחק ראשון לעונה, זה יקרה כשנתחיל את האימונים בתחילת יולי עם סגל נעול וסגור וללא נבחנים. עשינו עכשיו עשרה ימים של אימונים רציפים גם לשחקנים של אשדוד שלא שיחקו מספיק וגם לכאלה שעקבנו אחריהם בליגות הנמוכות. משחק כמו היום נותן לנו אינדיקציה מי יכול להצטרף לסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי