בכר ממתין לממן, ראדי ופלט מועמדים

בכר. ממן יסכים להתפשר?
בכר. ממן יסכים להתפשר? | צילום: דני מרון

שחקני הנבחרת יצטרפו היום לאימוני ב"ש. וואקמה חתם רשמית

(גודל טקסט)

אל מעגל האימונים של הפועל באר שבע, המתכוננת לצמד משחקי מוקדמות הליגה האירופית מול תון השוויצרית, יצטרפו היום (רביעי) שלושת שחקני סגל נבחרת ישראל: אליניב ברדה, מאור בוזגלו ושיר צדק. השלושה, שקיבלו מנוחה באישורו של המאמן ברק בכר, יצטרפו היום לחבריהם שהחלו להתאמן בשבוע שעבר.

 

שני שחקנים נוספים שיתאמנו היום לראשונה הם צמד הזרים אובידיו הובאן וג'ון אוגו, שחזרו מחופשות מולדת. הקשר-חלוץ הניגרי, טוני וואקמה, חתם היום באופן רשמי על חוזה חדש. עם זאת, השחקן הגיע מעט פצוע ארצה ויזדקק ככל הנראה למספר ימי מנוחה, כך שלא ברור מתי יערוך את האימון הראשון עם חבריו החדשים.

 

 

בכל הקשור לנושא החיזוק, בכר עדיין ממתין להתפתחויות מכיוונו של חנן ממן, מה שמקטין את סיכוייו של אלכס דוידוב לחתום בב"ש. במידה וממן לא יתפשר בשכרו, לא ברור כיצד ב"ש תתחזק בעמדות הקישור וההתקפה. אגב, גם מהראן ראדי מועמד בכיר מאוד להגיע לבירת הנגב, אך הדבר תלוי בהצעה הכספית שאלונה ברקת תהיה מוכנה לתת לו. במגעים הראשוניים שנערכו בין הצדדים לא הושג סיכום על גובה החוזה ותקופתו. בקבוצה עדיין לא סותמים את הגולל גם על צירופו של גליינור פלט הסורינמי, אך בוחנים אופציות נוספות וזולות בגזרת חלוצי הרכש הזרים.

 

בבאר שבע חגגו היום את יום הולדתה של ברקת, שזכתה גם לעוגה מפוארת שהונחה על שולחן העבודה שלה הבוקר, דבר אשר ריגש את הבעלים שהודתה לכל הצוות הניהולי של המועדון על המחווה המרגש. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי