הוכנבוים יחליף את דורה? "בושה מה שעושים לו"

דורה. השורד הגדול יעזוב?
דורה. השורד הגדול יעזוב? | צילום: עדי אבישי

בלאגן בעכו. טענות כלפי מינוי חזן ליו"ר: "אין לו קשר לכדורגל". וגם: מי יאמן?

(גודל טקסט)

חודש וחצי לאחר ההישארות ההרואית של הפועל עכו בליגת העל, ובמועדון הצפוני דומה שהשתלטה אווירת דכאון וייאוש. יותר ויותר נשמעות בימים האחרונים האשמות מסביב להכנות הקבוצה ולהתנהלותהמושכים בחוטים.

 

לאחר שהמאמצים למצוא רוכש לקבוצה עלו בתוהו מינה ראש העיר, שמעון לנקרי את דוד חזן, מנהל אגף הפרויקטים של העיריה, לתפקיד מנכ''ל קבוצת הכדורגל, ובעיר הרוחות גועשות.

 

השוער דודו גורש עזב להפועל ב''ש, אדי גוטליב נמכר להפועל ת''א והמאמן שהציל את עכו, שלומי דורה, נמצא בדרך החוצה, כאשר שמו של ירון הוכנבוים נזרק באוויר כאופציה זולה יותר לאימון הקבוצה.

 

 

 

גורם המקורב למועדון אמר: ''מה שקורה עכשיו מזכיר אווירה של ירידת ליגה וודאית. לקחו ראש העיר ועוזריו, בן אדם שאין לו קשר לכדורגל וגם טוען שוב ושוב לכל מי שרוצה לשמוע שהוא אינו אוהב כדורגל, ומינו אותו לתפקיד הכי חשוב וזה לעשות סדר בכל הבלגן הארגוני מקצועי שנותר אחרי העזיבה של רוני פרטוש''.

 


הוכנבוים. יחליף את דורה? (ערן לוף)

 

''זה בושה מה שעושים לשלומי דורה, משפילים אותו אחרי כל מה שהוא תרם לקבוצה, משאירים אותו לוט בערפל, והשיא שדוד חזן אומר שתי וערב שהוא רוצה לשבת עם מאמנים אחרים כמו ירון הוכנבוים לדוגמא. זאת סטירת לחי וכפיות טובה לשלומי, שעושה הכל למנוע מהשחקנים לעזוב את הספינה הטובעת''.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי