פישלר ושכטר האריכו חוזה, חטיב חזר לאימונים

שחקני הבית לאחר חתימת החוזה
שחקני הבית לאחר חתימת החוזה | צילום: דוברות הפועל חיפה

בעלי הפועל חיפה החתים מספר משחקני קבוצת הנוער. עזאם יעבור MRI בשבת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחקה הרשמי הראשון לעונת 2016/17, שיערך ביום שבת (19:00) מול מכבי חיפה במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו.

 

עלי חטיב, שנפגע במהלך אימון בברכו, לא יצא למחנה האימונים ונשאר בארץ להתאמן עם קבוצת הנוער, חזר היום (חמישי) להתאמן עם הקבוצה.

 

 

גם אמיר אבו ניל, שכזכור החרים את אימוני הקבוצה, וכמו חטיב נשאר בארץ להתאמן עם הנוער, חזר אומנם ביומיים האחרונים להתאמן עם הקבוצה הבוגרת ומראה רצינות ומחויבות, אך טרם התקבלה החלטה לגביו. השחקן, שחתום לעונה, צפוי לקבל קנס כספי. במידה והקשר יחזור להחרים את האימונים, הוא עשוי לשבת ביציע בעונה הקרובה.

 

בתוך כך, יואב כץ ממשיך במגמה לבנות את הסגל סביב שחקני הבית והיום הוא החתים על חוזי ארוכי טווח מספר שחקנים מקבוצת הנוער הנמנים על סגל הבוגרת ביניהם אופק פישלר, עידן גולן, מקסים פלקוצ'נקו ועידו וייר. הארבעה הם ילידי 1996 ויהיו רשאים לשחק כחריגי גיל בקבוצת הנוער, כאשר גם ענר שכנר, יליד 1997 ואחיו של איתי שכטר, חתם על חוזה במועדון.  

 

בדיקת ה-MRI של עאהד עזאם הפצוע נדחתה ליום שבת, מאחר שהקשר היה צריך להשיג את מסמכיו הרפואיים. בקבוצה לא מגלים אופטימיות ומעריכים שבמקרה הטוב הוא יחזור לשחק לכל הפחות בעוד כשלושה שבועות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי