דודו ביטון נפצע, הפועל ת"א נותרה ללא חלוץ בכיר

ביטון. למאמנו החדש יש בעיה בחלק ההתקפי
ביטון. למאמנו החדש יש בעיה בחלק ההתקפי | צילום: עדי אבישי

כאב ראש למנדיונדו לאחר ששחקן החוד נטש את האימון לקראת הדרבי

(גודל טקסט)

הקשר הרומני ליביו אנטל, שעל מועמדותו והמשא ומתן שהתנהל בינו לבין הפועל ת"א פורסם לראשונה בספורט1, נחת הלילה (שישי) בישראל ויעבור היום בדיקות רפואיות בהדר יוסף.

התנאים בין הרומני להפועל ת"א כבר סוכמו וכעת נותר לחתום על מסמכי החוזה, זאת כאמור בהנחה שיעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה.
 

בהפועל גם טוענים הבוקר שהבלם לוקאס וינטרה אישר סופית את הגעתו, אבל הבעלים אמיר כבירי החליט שעד שהיווני לא יחתום מעשית על החוזה, הוא משאיר לעצמו את כל האופציות פתוחות. "למדנו את הלקח, לא נודיע ולא נשמח עד שהשחקנים חותמים על הנייר, נגמר הסרט" אמר גורם בהפועל אתמול.

הקבוצה של ססאר מנדיונדו מתכוננת לדרבי הגדול שייערך מחר בבלומפילד במסגרת גביע הטוטו, כאשר הסגל שלה עדין לא סגור ומכיל בתוכו מספר רב של צעירים. אם לא די בכך, החלוץ הבכיר דודו ביטון מתח את המפשעה באימון הבוקר ולא יהיה בסגל למשחק. כמוהו ייעדרו גם הקפטן החדש מיחאיי פינטלי ששחרורו הבינלאומי טרם הגיע וכן איסומאילה לינגאנה הפצוע.

הדרבי לא אמור להוות קנה מידה מקצועי, לאור העובדה שאנטל ווינטרה אמורים להוסיף כוח משמעותי, אבל לתוצאת המשחק מחר תהיה השלכה בכל הקשור למכירת המינויים לקראת פתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי