"העדיפות היא לחבשי שיוכל להישאר בסכנין"

כהן. יש גם שיקולים כלכליים
כהן. יש גם שיקולים כלכליים | צילום: ערן לוף

אלי כהן רוצה להשאיר את בלם מכבי חיפה. עמאשה וחסנוביץ' ייעדרו בשבת

(גודל טקסט)

לאחר שהודחו מגביע הטוטו עם הפסד 2:0 להפועל חיפה שלשום (ראשון), ממשיכים בבני סכנין בהכנות לקראת פתיחת העונה ומשחק החוץ הקשה באיצטדיון בלומפילד מול האלופה מכבי תל אביב (שבת, שידור ישיר החל מ-17:30 בספורט1 וב-HD).

 

מי שייעדר מהמשחק מול האלופה הוא הבוסני אלדר חסנוביץ', שהצטרף הקיץ לקבוצה. הקשר, שנפצע בהפסד מול האדומים מהכרמל, סובל מקרע בשריר התאומים וצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. גם וויאם עמאשה לא יהיה כשיר למשחק, ואמור לחזור למגרשים במחזור השני במשחק הבית מול הפועל רעננה.

 

 

בתוך כך, נמשכים המאמצים להכשרת איצטדיון דוחא לקראת המשחק הביתי מול רעננה בעוד פחות משבועיים. כרגע, על פי הרישום במנהלת, המשחק יתקיים באיצטדיון טוטו בעכו, כאשר סכנין תוכל להעבירו לדוחא – במידה ויהיה מוכן – עד שלושה ימים לפני המועד. "יש שתי מצלמות אבטחה ועוד מספר דברים קטנים שיש לסדר", אמר הבוקר היו"ר מוחמד אבו יונס ל"ספורט1", "אבל אנחנו מאמינים שנעמוד בזמנים ונארח את המשחק אצלנו".

 

למרות שסגרו את הסגל לעונה הקרובה, המאמן אלי כהן מתעקש להביא בלם נוסף. בקבוצה רשומים כבר חמישה זרים, כך שבמועדון מחפשים שחקן ישראלי, ומתלבטים בין איציק כהן ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, ואיעד חבשי ממכבי חיפה, שהושאל מהירוקים בינואר האחרון לחצי עונה. "העדיפות היא לחבשי", אמר היום אלי כהן ל"ספורט1", "שניהם היו טובים בעונה שעברה, אבל יש גם שיקולים כלכליים. אנחנו מסתכלים גם על העלות, הוא שחקן צעיר ובעתיד יוכל להישאר בסכנין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי