ראש עיריית ב"ש: המשחק נגד מכבי ת"א ייערך בטדי

איצטדיון טרנר. לא יהיה מוכן למשחק מול מכבי תא
איצטדיון טרנר. לא יהיה מוכן למשחק מול מכבי תא | צילום: ירון אלפי

דנילוביץ' בסטטוס פייסבוק: "בטיחותם וביטחונם של האוהדים קודמים לכל"

(גודל טקסט)

אוהדי הפועל באר שבע, שחיכו שנים לבניית האיצטדיון החדש, יצטרכו להמתין עוד קצת. בניגוד לציפיות ולתקוות בבירת הנגב, "איצטדיון טרנר" לא יהיה מוכן בזמן לאירוח המשחק מול מכבי תל אביב במחזור השני והאדומים יארחו את האלופה באיצטדיון טדי – כך הודיע היום ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', בדף הפייסבוק שלו.

 

"לאחר התייעצויות שקיימתי עם ראשי המועדון של הפועל ב"ש והבנתי את הצרכים המקצועיים המיידיים של הקבוצה, החלטנו שמשחק הבית הראשון יתקיים באצטדיון טדי", כתב ראש העיר, "בטיחותם וביטחונם של האוהדים קודמים לכל שיקול".

 

 

ביומיים האחרונים הבהירו ראשי הפועל באר שבע לאנשי העירייה כי יש לקבל החלטה, לכאן או לכאן, בשל מצב הדשא כרגע בטרנר. גורמים שמצויים בקשר עם אנשי החברה הכלכלית של ב"ש האחראית על בניית האיצטדיון, סיפרו היום ל"ספורט1" כי כר הדשא שוקם אחרי שהיה חשש כי המשטח סבל ממחלה אקולוגית נפוצה שטופלה, אך המצב עדיין לא מאפשר את קיום המשחק במחזור השני.

 

בנוסף, מערכות האצטדיון עדיין לא פעלו, אף לא באופן חלקי, והתכנון היה שמשחק אימון מול הפועל אשקלון יהיה ניסוי הכלים הראשון, הן למערכות האבטחה והן למערכות הכרטוס והשערים במעטפת החיצונית של האצטדיון. אלא שזה כאמור גם לא יקרה ובב"ש לא מתכוונים להתבזות. "חיכינו 30 שנה, נחכה עוד חודש ולא יקרה שום דבר- לא נסכן את האוהדים של הפועל ב"ש בשום מצב", אמרו היום בעיריית בירת הנגב. משחק הבכורה החגיגי יתקיים רק במחזור הרביעי נגד מכבי חיפה.

 

 

 

 

העבודות בטרנר נמשכות (ירון אלפי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי