אופיר קריאף חתם במכבי חיפה לארבע שנים

קריאף במדים הירוקים. יהיה בסגל בשבת
קריאף במדים הירוקים. יהיה בסגל בשבת | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

הקשר ילבש את הספרה שבע: "אעשה הכל על מנת להצדיק את האמון"

(גודל טקסט)

אחרי שסיכם את תנאיו ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, אופיר קריאף חתם היום (רביעי) רשמית על חוזה ל-4 השנים הבאות במכבי חיפה.

 

הקשר בן ה-24 אמר לאתר הרשמי של הירוקים לאחר החתימה: "אני שמח על הערכה שמועדון מכבי חיפה נתן בי, מדובר במועדון גדול ואעשה הכל על מנת להצדיק את האמון. משתוקק כבר לשחק".

 

 

בנוסף, פרסם השחקן סטאטוס בדף הפייסבוק האישי בו אמר: "אחרי תקופה ארוכה של אי ודאות אני מתחיל היום פרק חדש…תודה ענקית לכל משפחת בית"ר ירושלים על כל אנשיה…העתיד שלי מתחיל היום כשחקן של מכבי חיפה". מדובר ברכש הרביעי של הקבוצה הקיץ, בעידן רוני לוי, אחרי סאן מנחם, ניקולה דרינצ'יץ' ומארק ואליינטה. 

 

אחרי תקופה ארוכה של אי ודאות אני מתחיל היום פרק חדש. אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי ותמך בי בתקופה לא פשוטה זאת: ראשית ל…

Posted by Ofir Kriaf on Wednesday, August 19, 2015

בתוך כך, במכבי חיפה מצפים שאצטדיון "סמי עופר" יהיה מאוכלס בשבת ב-28 אלף צופים במשחק פתיחת העונה נגד בני יהודה. כ-3,000 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי הקבוצה במכירה הכללית.

 

 

המאמן רוני לוי שהוגדר על ידי נשיא הקבוצה יעקב שחר כרכש הגדול ביותר של המועדון, יוצא לדרך עם השחקנים שאותם בחר ועם שיטת משחק חדשה שאמורה להיות הערך המוסף והשינוי הגדול מהעונות האחרונות.

 

רוני לוי הצליח לעצור את "תחנת הרכבת" במערך האחורי ולקבוע הרכב קבוע שאינו משתנה הכולל את סטויקוביץ' בשער, משומר, קינן, דגני, טוואטחה, דרינצ'יץ' וידין (שלא ישחק נגד בני יהודה בשל מחלת הנשיקה ממנה הוא מתאושש). בהמשך ישיר לכך, נראה כי בלם הרכש הספרדי מארק ואליינטה יהיה על ספסל המחליפים נגד הזהובים.

 

דקל קינן. בינתיים הוא ממשיך במרכז ההגנה (ערן לוף)

 

שחקן בקבוצה סיפר על כך: "המשחק הראשון נגד בני יהודה אמור לתת את הדחיפה ואת החיבור לקו של הצוות המקצועי. יש למכבי חיפה את השחקנים הטובים ביותר לעשות עונה גדולה".

 

 

בוקולי העניק את הספרה 7 לאופיר קריאף. כמחווה יוצאת דופן, העניק השחקן שפרש ממשחק פעיל את החולצה אותה לבש במשך 11 שנים לטובת הרכש הטרי, אופיר קריאף. בוקולי: "מאחל לאופיר חוויות והצלחות כמו שאני חוויתי ואני מעניק את הספרה בגאווה ובשמחה". #מכביחיפה #חיפה #ירוק_עולה_מכבי_חיפה #ירוקים #7_לב_ירוק #חיפה

A photo posted by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on

רוני לוי מאמין כי המאבק של חן עזרא, יוסי בניון, אלון תורג'מן, איתי שכטר, איסמעיל ריאן ואלירן עטר על ארבע החולצות בהרכב הראשון יטיבו לקבוצה.

 

חסרונו של אביחי ידין יאפשר למאמן לשחק במערך סופר התקפי שיכלול בחלק הקדמי את חן עזרא, יוסי בניון, אלון תורג'מן ואלירן עטר. איתי שכטר המתאושש ממחלה נאבק על מקומו בהרכב. קריאף יהיה גם הוא בסגל ועשוי לשחק לראשונה במדי הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי